Recenze (308)
Roming (2007)
Až na občasné Polívkovi eskapády je většina situací trapných, a polovině ansámblu nevěřítě romskou krev. 1 hvězda za Polívku a druhá za romský epos, který se povedl.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Jeden gag střídá druhý v nezadržitlelném tempu, divák nedostane ani chvíli na oddych, stále se něco děje a je to zatraceně zábavné.
Azumi (2003)
Ze začátku to vypadá na solidní samurajovinu, konec už sebeparoduje nejen film samotný, ale i žánr. Krev, balet, zpomalené záběry, skoro stejné jako 300.
Poslední Mohykán (1992)
Další z filmů mého mládí - koloniální boj, zpomalené záběry běhu v lesích, tragický příběh osudové lásky a výborná hudba; od někoho jiného by to možná dopadlo úplně jinak, ale Michael Mann umí.
Shrek Třetí (2007)
Je to Shrek, a jsou tam asi tři pořádně vtipný scény. Není to takový soudržný a kompaktní jako dvojka, ani tak originální jako jednička, je to jen další ze sequelové mánie posledních let.
Rob Roy (1995)
Trošku moc vyumělkované, ale uvěřitelnější než rádoby historické Statečné srdce. A Tim Roth je výborný slizoun, záporňák jaký se jen tak nevidí.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Chybí tomu hravost a fantazie trojky a příběh a atmosféra čtyřky, závěrečné potyčky se smrtijedy to zachraňují jen tak napolo.
Spaceballs (1987)
Už od malička se mi tento film přímo hnusil, protože jsem již od útlého mládí SW hltal a asi jsem byl zázračné dítě, ale poznal jsem špatnou parodii na svou oblíbenou ságu.
Koncert pro jednoho (2005)
Není to legrační - je to zábavné a působivé. A má to skvělý hudební doprovod.
Serenity (2005)
Chybí tomu jakási ucelenost, vypadá to, jakoby FOX chtěl nasytit fanoušky a omluvit se jim za utnutí seriálu. A taky tam zemřelo docela dost hlavních postav. Kladnou věcí je, že charaktery jsou tam posunuté ještě dál a hlášky jsou ještě drsnější a dozvěděli jsme se zamlčená zákoutí příběhové linie seriálu. Takový bonbónek pokud se vám seriál líbil.