Recenze (639)
Jedna noc (2012)
Pěkné jsou záběry olezlé Havany s poflakující se mládeží, jinak příběh téměř primitivní a dialogy, herecké výkony a jejich režijní vedení hodně amatérské. Figura slizkého nadržence Raula odporná. 30%
Hilda (2009)
Velmi pěkná výprava, ovšem jako životopisné drama mě film neuchvátil.
Generace Singles (2011)
Ještě v půlce jsem mě připravenou slabší 3, ale vytvářet v dokumentu umělé situace ve stylu reality show (např. naloží jednu z aktérek do auta a cestou jí oznámí, že ji vezou na komerční seznamovací akci) je vyloženě ubohé. A mimochodem - dva roky rozvedený chlap, který se nepřetržitě seznamuje a rozchází (muzikant), není single ani náhodou.
Vloupačka (2012)
Příliš ukecané, upracovaně vykonstruované. A k tomu ještě ta otravná stereotypní hudba.
Český žurnál - Obnažený národ (2014) (epizoda)
Za stylizaci se pokouší schovat lecjaká hovadina...
Naposledy bez tebe (2011)
Hloupý kýčovitý film bez špetky humoru a nadhledu.
Pot, slzy a naděje (2014) (seriál)
Netušil jsem, že jde časosběrný dokument takhle zbabrat
Roztržená opona (1966)
Až na výjimky na mě Hichcockovy filmy působí zastarale, strnule a herecky i režijně nepřirozeně. Tento konkrétně jako parodie na špionážní filmy.
Rozhovory s mým zahradníkem (2007)
Měli jsme dostat návod na spokojený život moudrého venkovského lidu, a vyšla z toho banalita.
Kapitál (2012)
Proti nejlepším finančním flákům made in USA nesnesitelně chudokrevné a sterilní.