Recenze (145)
Děkujeme, že kouříte (2005)
Dokonalá ukázka toho, na čem funguje dnešní společnost...lobby, lobby a zas jen lobby. V tomto snímku je to vykresleno poněkud vtipně, i když to ve skutečnosti taková sranda není. Ale filmík výborný, zasloužené 4 *.
Ratatouille (2007)
Není to tak vtipné, jak jsem slepě očekával, než jsem si film pustil. Byl jsem do téhle doby zvyklý na opravdu vtipné scény právě v animovaných filmech (Shrek nebo Ice Age nechť jsou toho důkazem). Ale pravděpodobně nastal čas, kdy animovaný filmeček umí člověka chytnout za srdce a nemusí se u toho popadat za břicho. Filmeček by se mi líbil, kdyby byl normálně hraný, natož pak, když je takhle animovaný a ta animace je tak dokonalá, jak studio Pixar předvedlo. Pět hvězdiček nedám asi právě proto, že jsem čekal více vtipu. Na druhou stranu si ale myslim, že brzy změním názor a přehnaně vtipné animované filmy mě přestanou bavit a více ocením právě trochu umírněnosti. Skvělých 80%.
Sejmi je všechny (2007)
Jako odreagovačka celkem dobrý, ale je to moc moc přehnaný...trošku do krajnosti a spadává to do sra......:-(
Andělé a démoni (2009)
Tak i když se na Šifru mistra Leonarda valí mnoho kritik, mně se líbila a proti tomuto snímku to mělo v sobě opravdu ten mysteriózní nádech a tajemno. Andělé a démoni pro mne jsou zklamáním. Prvních pár minut vcelku dobrých, ale rychle se z toho stala obyčejná detektivka s obyčejnými vraždami, předvídatelný konec, velmi slabé dialogy. A i když ho mám velmi rád, tak mě svým výkonem zklamal i Tom Hanks. Na druhou stranu on scénář nepsal. S přivřením obou očí 3*.
Až tak moc tě nežere (2009)
Pro mě naprosto průměrná komedie omýlající zase vztahy, vztahy a nic jiného než vztahy. A k těm třem hvězdičkám ji dotáhl výběr hereckého obsazení, bez něj by to na víc než dvě nebylo.
Nouzový východ (2008)
Řekl bych, že jedno z nejlepších dramat, jaké jsem měl v posledních letech možnost vidět. Totální herecký koncert hlavních představitelů, i když Kate je možná ještě o malinko lepší. Skvělá atmosféra, dialogy, parádní konec.
Velká ryba (2003)
Ano, není to špatné, ale je to až moc velká pohádka. A Forrestu Gumpovi to nesahá ani po kotníky. Nemůžu jinak než souhlasit s Pomem. Sorry guys.
Marley a já (2008)
Krásný příběh, který jen dokazuje, proč jsou naši zvířecí miláčci právoplatnými členy rodiny.
Prázdniny (2006)
Tosimův a KevSpy komentáře mluví za vše... :-)
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Já vám nevím. Možná jsem v té chvíli nebyl naladěn na stejnou vlnu, ale že bych byl nějak strašně ohromen, to nejsem. Na druhou stranu chápu i vysoké hodnocení. Jedna rada: nepouštějte ženy samotné do Španělska...:-)