Recenze (812)
Kumo no mukó, jakusoku no bašo (2004)
film, pri ktorom som stihla 2x zaspat, tak som ho na 3x pozerala... fakt pomale a nudne
Zahrada slov (2013)
cele super, fantasticka hudba, vyborna atmosfera... a poslednych 10 min to zabilo...
Kimi no na wa. (2016)
SUPEEEEEEEEEEEEEER!!! ak budete vela ocakavat, mozno budete sklamani... ja som do toho sla len tak, nahodou, okolo... a bola som velmi prijemne prekvapena :)
Pidiobři 3D (2014)
rozkosne, ale neukazuje mensim detom, budu mat z toho horory... ten had bol super brutal :)
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
v niektorych momentoch som az vahala, ci je to real, alebo anime... WAW
Číslo 9 (2009)
uzasna grafika
Hledá se Dory (2016)
na rozdiel od Nema sa mi toto dielko neskutocne pacilo
Moje tlustá řecká svatba 2 (2016)
mile, ale nic viac
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
po dlhom case perfektne psycho anime s detailnou kresbou vnutra postav, trocha sci-fi, super atmoska...
Mirai nikki (2011) (seriál)
zacalo to na 5* a skoncilo to takto... niekde uprostred sa to zlomilo a zacalo ma to desne otravovat a nudit a dufala som v rychly koniec... a koniec v nedohladne...