Poslední recenze (11)
Stovky bobrů (2022)
Za pytel buráků (nebo bobrů) pár přáteli pořízená černobílá groteska plná série gagů, která má být poctou žánru. Nedobrovolně opuštěný alkodýchánek jako příležitost stát se profi zálesákem s vidinou nového cíle. Mrtví bobři za toxic holku, která to umí rozjet u tyče (thewitchofwonderlust IG, kdyby náhodou). Prakticky jako videohra Don't Starve s bizarním humorem pro otrlé diváky. Lhal bych, kdybych tvrdil, že jsem se nebavil a upřímně nezasmál. Taky jsou tu ale trapnější gagy a stopáž tomu nepomáhá. Čas od času výraznější bizár neuškodí, 7/10, 4*.
Dokonalé dny (2023)
Minimalistická poetika o každodenních radostech, držení se rutin s melancholickým nádechem a kontrasty/stíny. Úvod je tichý, skoro dokumentární pohled na život bez komentáře, až s přibývajícími interakcemi se poodhaluje osobnější vhled do dění. Hudba trefně napovídá o rozpoložení málomluvného hrdiny. Někomu to bude připadat mdlé, dokonce úmorné. Užil jsem si to, milý a emocionální 8 z 10, 4*. P.S. Po hlavních titulcích vás čeká vzkaz.
Kaskadér (2024)
“Nihilismus je sexy slaninka?” Jasně, zápletka je správně laciná a dělá medvědí službu tomu všemu dění okolo. A to okolo je skvělý. Romantika s komedií funguje výborně. Nevzpomínám si, kdy bych si takhle výraznou fungující chemii mezi hlavními postavami užíval a fandil jim jak culící se školačka. Krasinski mi tohle bude muset odpustit, ale tohle duo chci znovu. U akce je znát, že natáčení muselo být zábavou, stejně jako film samotný. Jo a díky za vztyčený prostředníček akademii za chybějící kategorii pro kaskadéry. Podařený odlehčený feel-good. 8/10, 4*.