Recenze (53)
Amélie z Montmartru (2001)
Škoda, že tu nejde dát více než pět hvězdiček :) Tento film je naprosto okouzlující, originální, krásný....Nejde ani popsat, co všechno cítím. Okamžitě jsem si ho zamilovala a nemohla jsem se odtrhnout od obrazovky ;)
Avatar (2009)
Co mě asi nejvíc štvalo, byly tyto tisíckrát se opakující výrazy: do h**zlu, s**e(te), ty vole...příběh neřeším, ale ten prales byl fakt pěkný...
Blázni ze stadiónu (1972)
Je zvláštní, že první filmy, které jsem si vybrala ke komentování, jsou všechny mé oblíbené. Tato bláznivá komedie k nim patří, protože je z těch, které nejsou přesycené „báječným“ humorem a přitom jsou to kýčovité nesmysly, např. nedávno shlédnutý film Norbit. Sympatickou hudební skupinu jsem poprvé uviděla v Bažantech a hned jsem si ji oblíbila. Ale když přišli jako „blázni“, Každá scéna mě dokáže rozesmát, ačkoli se to všechnozískali si mě ještě víc jeví jako roztomilý nesmysl. Nejvíce zábavy si ale užiji na olympiádě. Jediná chvíle, kdy jsem u tohoto filmu smutná, je jeho konci. Pokud se vám tento film ještě nepodařilo zhlédnout, určitě tak učiňte. Snad si ho oblíbíte tak jako já .
Comeback (2008) (seriál)
Omlouvám se všem, kterým se tento seriál líbí, že je asi urazím. Ale já ho vážně nesnáším. Neshledávám na tom nic vtipného.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Nikdy se nepřestanu nahlas smát, když se v pozadí na hřišti svíjí učitel střelený šípem :)
Emma (1996)
Přeúžasná slečna Batesová! :-)
Erik v zemi hmyzu (2004)
Vcelku originální příběh. Líbí se mi hlavně kostýmové zpracování.
Grandhotel (2006)
Úžasný film. Milý příběh, typický styl Jaroslava Rudiše, přesná hudba. Můj oblíbený.
Harold a Maude (1971)
Prostě nemám slov. Zato hodně slz.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Ač u většiny filmů lpím na zachování knižní předlohy, tady mi to nějak nevadí. První "potterovský" film, který se mi opravdu, opravdu líbí...