Recenze (1 055)
Válka světů - Série 1 (2019) (série)
no to tento seriál je opět dokujvení literární předlohy, řikám to poněkolikáté, frantíci umí komedie a krimi, sci-fi prostě né a to i když je to v koprodukci, navíc ta dýlka byla ubíjející, děs1/15% za první díl a konec
Shardlake (2024) (seriál)
Až na to, že z metůja, udělali postiženého, což v knihách není, je to velice zdařilé, tajemno je z toho hezky cítit a postavy mají úžasně zpracované své charaktery, kterých se drží, knížek o tomto právnikovi je spousta a pokud to bude takto tak jen dál
O. J. a Nicole: Americká tragédie (2020) (TV film)
co na to říct, zabil ji a protože je co je a tolerance ras je až strašná, tak se mu nic nestalo, ale boží mlýny melou
Narcos - Season 1 (2015) (série)
Tak tohle má koule od začátku do konce, PB byl král šňupáků a tenhle seriál to krásně vykresluje, jde do detailů a hloubky, jo uvidíme co další řada. 5/95%
Nebezpečná laskavost (2018)
jednu za aničku, jinak zoufale se táhnoucí nudáá
Vážení přátelé, ano (1989)
tenhle film zachránila plejáda českosloveských herců, jinak nic moc
Kukačka v temném lese (1984)
Nácek v podání Tabakova je fakt hodně vostrej
Saturnin (1994)
seriál je prostě lepší, narvat do stopáže vše prostě nejde
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Takovej rádoby otvírák k tomu co už známe, no jo no ale je to celý divný, to vysvětlení vzniku her a atd., je samo o sobě v pořádku, ale ta dýlka tomu dala řádnej kopanec do zadečku, a některý jsou hezký, ale spousta postav který zapadnou tak rychle jak začaly, mno a to je právě ten nesmysl kterej všechno kazí, herci taky nic moc, ono v dnešní idiot době se to dalo čekat a jak se píše v mé jedné oblíbené knize, ...a bude hůř, za snahu 2/45%
Zakletá jeskyně (2022)
jednu za nádherné scenérie, jinak opět hrůza s děsem