Recenze (1 464)
Koht Soo Koht Soh (2010)
Porno a thajské bojové filmy nepotřebují příběh. Hlavní je, když odsýpá akce.
Kazatel (2011)
Fanatická církve, vyvolení, upíři, hnízda, města skrytá za hradbami, Stewart se inspiroval, kde mohl, ale i přes to, že film se snaží být hrozně vážný a občas je spíše k smíchu, tak akce funguje a postapokalyptický svět nevypadá špatně. Snesitelná sci-fi béčková jízda, která rychle uběhne.
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
Zaprvé, nazvat Michaela Jai White oplácaným... No, ehm, neřekl bych. Ale k tématu. Never Back Down 2 je klasický akčňák s tisíckrát omletým tématem. Partička frajírků se dostane do "učení" bývalého macha bojového sportu, který má problémy se zákonem. Jediné, o co tu jde, jsou bojové scény, ale těch není tolik, kolik by si jich film zasloužil. Co se týče choreografie, ujde, ale upřímně jsem čekal více. 50 %
Detektiv Dee a záhada smrtícího ohně (2010)
Má to onu zběsilou bizarní atmosféru, kterou Tsui Hark umí, ale vše dobré se ztrácí ve zmatku a snaze být šokujícím a zamotaným detektivním příběhem. Pokud jde o akční složku, pak klasicky došlo na Harkova oblíbená závěsná lana, kterým jsem nikdy nepřišel na chuť. Vcelku zklamání, 50 %.
Barbar Conan (2011)
Nový Conan bude trpět díky fanatickému obdivu k původním verzím, které ale nebyly také ničím více, než drsnou akční podívanou s hutnou atmosférou. Nebyly tak zmatené a zběsile sestříhané, ale také hrály především na efekt. Ale byly první. Nový Conan se nevyhne srovnávání, přestože nejde o remake. Bezpochyby dostane za uši od těch, co prostě nepřekousnou, že se někdo pustil do zfilmování jejich milované látky a to bez Arnolda. Já mám původní filmy také rád, ale nebrání mi to v tom, aby uznal, že Jason Momoa je barbar jedna radost a nový Barbar Conan je úplně jiný, ale přesto drsný, zábavný a atmosférický. Nispel mile překvapil. 7/10
Rec 2 (2009)
Stejně atmosférické, ale mnohem akčnější, než první díl.
Zátoka (2009)
Jestli vás tohle nezvedne ze židle, tak je s vámi něco špatně.
Týden bez závazků (2011)
Od Farrellyů jsem tedy čekal více, než jen průměrnou romantickou komedii s pár údernými momenty, které bych ale spočítal na prstech jedné ruky.
Král Škorpión (2002)
Rozhodně zábavné akční dobrodružství, které se nevyhýbá klišé, ale jsou nám servírována tak, že to vlastně ani nevadí. The Rock je sympaťák a nekompromisní bijec v jednom, Kelly Hu je k sežrání, nechybí jednoduché, ale vtipné gagy, slušná výprava a neutuchajcí spád. Kdo čekal víc, je blázen, kdo čekal oddechové akční "béčko", jistě byl v sedmém nebi.
Goemon (2009)
Čekal jsem, že to bude, alespoň, co se týká akce, větší divočina. Po té trikové je to naopak divoké až příliš. Co na mě ale opravdu zabralo, byla emocionální rovina. Goemon je nesmírně poetický a nádherně sentimentální.