Recenze (1 455)
Byl by to hřích (2021) (seriál)
Není to zdaleka poprvé, co se nějaký seriál nebo film zaměřily na tohle období, ale přesto tahle série působí svěže a neotřele. Na jedné straně je zábavná, plná nadhledu a užívání si života, na té druhé je dramatická a emotivní, ale přirozeným způsobem, filmaři se z vás nesnaží ždímat laciné slzy.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Ano, první řada je nejoriginálnější a další tři jsou "standardní" podívanou ze střední školy, kde má každý nějaké tajemství, ale s ohledem na to skvělé obsazení a to, že se skoro neustále se něco děje a to, že se seriál nebojí věnovat i kontroverzním tématům, o kterých nechtějí mnozí mluvit, pro mě ani ty nebyly zklamáním. A finále bylo opravdu emotivní. Jediné, co mi vadilo, bylo to, že některé postavy prostě zmizely bez vysvětlení, jinak nemám žádnou větší výtku.
Sabrinina děsivá dobrodružství - Kapitola třicátá šestá: Na Horách šílenství (2020) (epizoda)
Finále mě zaskočilo, ale ne ve špatném slova smyslu. Tvůrci měli odvahu vydat se směrem, u kterého věděli, že některé naštve, ale nakonec to považuji za vhodné ukončení seriálu, který vždy balancoval na hranici černohumorné podívané a hororu.
Sabrinina děsivá dobrodružství - Série 4 (2020) (série)
Mytologie je někdy zbytečně překombinovaná a matoucí, ale atmosféra je většinou sympaticky hororově/černohumorná, speciální epizoda je originální a já jsem jedním z těch, které finále zaskočilo, ale neřekl bych, že přímo ve špatném slova smyslu, ne každý seriál má odvahu vydat se podobným směrem. A souhlasím s tím, že zrušit seriál takto brzy byla chyba, ještě pár řad by nebylo ke škodě.
The Christmas Setup (2020) (TV film)
Všichni víme, jak to dopadne, žádné velké překvapení se nekoná, ale nakonec je za to člověk vlastně rád. Je to svižné, milé, nevtíravé a sympaticky vánoční a hlavně chemie mezi hlavními postavami funguje (ještě, aby ne, když jsou manželé) a to je zaručený recept na úspěch.
Letuška - V nouzové situaci (2020) (epizoda)
Trošku ztřeštěná podívaná, trošku thrillerová, trošku bizarně romantická, trošku černohumorná, ale pořádně zábavná. Příběh se zajímavě komplikuje, některé zvraty jsou nečekané, hlavní hrdinka je sice se svou láskou k alkoholu někdy otravná, ale Kaley ji hraje s pořádnou vervou a upřímně, byť chápu, že tenhle seriál není každého šálkem kávy, tak dávat hodnocení dvě a méně hvězdiček je vysloveně nefér.
Sváteční rande (2020)
Na poměry (vánoční) hollywoodské komedie hodně snesitelné. Nepřehnaně sladké, občas štiplavé a drzé, sympaticky obsazené a zábavné. Jasně, nějaké to klišé se najde, ale tomu se asi úplně vyhnout nedalo a nakonec jsem tak byl až překvapen, jak moc jsem si to užil.
Diova krev (2020) (seriál)
I když jsem od dětství fanda řecké mytologie, tak mi nevadilo, že seriál nabídl trošku odlišný úhel pohledu, který nebyl vždy věrný předloze. Vlastně to bylo příjemné osvěžení a to vše zabalené v příjemném anime krvavém kabátku.
Agenti S.H.I.E.L.D. - Série 7 (2020) (série)
Důstojný konec, který není dokonalý, některé epizody jsou polarizující (a některé skvělé, Elizabeth se režie povedla), je tu určité zvláštní ohýbání pravidel cestování v čase nastavené jiným projekty z Marvelovského filmového universa, ale nakonec je sedmá řada koncem, který si seriál (i my fandové) zasloužil. Zábavný, místy správně praštěný a dojemný.
Stargirl (2020) (seriál)
Je trochu nefér srovnávat Stargirl se seriály jako Titans nebo Doom Patrol, Stargirl je spíše rodinnou zábavou, ale současně není natolik moralizující, aby to lezlo na nervy. Akce je slušná, efekty také, některé postavy fajn (a jiné hrozně otravné) a tempo svižné. Pokud člověk ví, co od Stargirl očekávat, nebude zklamán.