Recenze (126)
Špionáž (2013)
Po jedné hvězdičce Ford a Oldman a jedna za velmi kvalitní soundtrack. Zbytek filmu je tuctová vykrádačka, kterou dělí od direct-to-video jen dobré obsazení(kromě toho dřeva v hlavní roli) a Áčková produkce.
Iron Man 3 (2013)
Black mě odrovnal už při úvodní scéně s Eiffel 65 - Blue v pozadí:-)
Mezi vlky (2011)
Nic nového jsem si říkal. Liam Neeson se upíše každé volovině v poslední době říkal jsem si. Ale po naprosto mrazivém a emotivním konci s nádhernou hudbou Streitenfelda, po katarzi hlavního hrdiny a když vezmu, že Liamův osud také protkala nepříjemná ztráta milované musím přitlačit. 4*
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Lehce nadprůměrné sci-fi, které mě pobavilo, ale jen jako odpolední jednohubka. Neurazí ani nenadchne. Problém vidím s námětem podle Burroughse, který je dle mě hodně těžce sfilmovatelný. Knížky o marsu mají nekonečný potenciál, proto se filmaři pustili do obrovsky těžkého úkolu. Vzhledem k obrovskému univerzu a mytologii celého knižní série to ale zahráli docela dobře a tím u mě mají respekt. Raději ale sáhnu po knihách. Stejný problém může nastat i se sérií Dark Tower.
84. Annual Academy Awards (2012) (pořad)
Oscaři budou mít Hugh Jackmana a Glóby mají zase Rickyho Gervaise. Nikdo jiný nemá šanci...
Tintinova dobrodružství (2011)
Kreslený Indy s výbornou akcí, sympatickým ožralcem, ale mdlým příběhem a hlavním hrdinou, který je na ránu.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Odpad to určitě nezaslouží. Condonovi se podařilo začít tím nejhorším a zakončit to tím nejlepším co dostal do rukou. Ano, dílo jako celek je plné logických dír a je zřejmé na jakou část populace se zaměřuje. Ale finále je až škoda na tento typ filmu. No a k herectví?? Ještě jsem nečekoval Zlaté maliny tohoto roku takže nevím jak to berou "kritici" ale já mám jasno.
Zrození Planety opic (2011)
Ceasar FTW!!!
V cizí kůži (2011)
Tolikrát omletý námět, že i klišé samo si určitě odplivlo. ALE!! Bateman a Reynolds jsou natolik dobří (komediální) herci, že i tak slaboučký scénář dokázali utáhnout bez větších problém sami dva. Navíc se stopáží skoro dvě hodiny je to docela solidní výkon. BTW z Olivie Wilde nejdou odtrhnout oči. Ta ženská je prostě anděl!!!
Super 8 (2011)
Abrams prostě umí bavit lidi. Dokázal to Star Trekem, dokázal to MI3 a dokázal to i Super 8. Další prosím!!!