Recenze (411)
Vrána (1994)
Len by ma zaujimala jedna vec... Ak som tomu porozumel...Tak Brandon Lee zomrel behom natacania tohoto filmu. Preco teda v roku 2000 ma natoceny dalsi film?? nechapem tomu. Napiste mi to niekto do spravy,dakujem..Inak film je skvely...hudba mohla byt ina,ale je to pecka.
Jezero 2 (2007) (TV film)
1* za tie holky...Inak grafika bieda, herecke vykony bieda, a bodka (tečka) bola ked ta ''stara dama'' naklepavala krompac kladivkom na kosu.och jo...V lese mal granatomet, potom zrazu isiel iba s gulovnicou a potom drzal zase granatomet.To kde sme?? BIEDA
Rozpoutané peklo (1997)
Chybalo mi mesto zaliate lavou.
Resident Evil: Afterlife (2010)
No nič moc. Matrix, Bayov Ostrov, démon zo Silent Hillu. čakal som, že uvidím na konci aspoň Morpheusa a nič, sklamanie. Žiaden nejaký vačší boj s monštumom, iba rozpolené psy. A grafika akože tiež nič moc... Som zvedavý na 5 pokračovanie ktoré bude asi opäť asi o 3 roky.
District 9 (2009)
Geniálne !!!
Rodinná dovolená a jiná neštěstí (2006)
Smiech, smiech a smiech :D
Souboj Titánů (2010)
Grafika skvela, a aky obrovsky ten Kraken,no koniec.... :)
Bourneovo ultimátum (2007)
Ze druha jebaaaa.
Bournův mýtus (2004)
Ze jebaaaaaa a hlavne Rusaci s Ladami a americania Dodge :D
Čtvrtý druh (2009)
Viacej tomu nemozem dat..nezazivne..pozeral som to na piaty krat..za kazdym som pri tom zaspal...je to nudne...akurat ten hlas je dobry, toť vše...nuda