Recenze (411)
Another Gay Movie (2006)
30s z filmu mi stacilo na to aby som ho mohol ohodnotit. Potom som to vypol.
Dračí srdce 2 (2000)
Bolo to o dost slabsie ako prva cast...aj krajsi drak bol v jednotke. Toto je doslova rozpravka natocena v kulisach...Koniec by som si vedel predstavit viacej akcnejsi. Ale neodhovaram nikoho od toho, aby sa na to pozrel...
Dannyho parťáci (2001)
Namakane, premakane, vymakane.....
Krvavý Valentýn (2009)
aaa.fajne to bolo,noo,cely film tam boli vrazdy, to sa mi paci....
Zataženo, občas trakaře (2009)
Strasne sa mi to pacilo..Je to fest hlauzna rozpravka:D
Boogeyman 3 (2008)
Lepsie ako dvojka a moja holka odkazuje, ze to bolo trapne pretoze sa bala :D
Bikiny Shop (1986)
Pozeral som to este ked som bol decko a bolo to faaajn.
On je fakt boží! (2008)
Aj ked to je o pubertacke, ktora sa sprava ako vsetky detiska, tak to je v pohodke filmik.
Kronika mutantů (2008)
a tak..jedine co je na tomto filme asi dobre su herci..inak nic moc a to vazne...
30 dní dlouhá noc (2007)
Nadherny lightovy horor, len dost predvidatelny a so smutnym koncom.