Recenze (369)
Prázdniny za všechny prachy (2008)
Prijemny rodinny film s vianocnou tematikou.
Miami Vice (2006)
Po kazdom dalsom pozreti sa mi to zda lepsie a lepsie.
Ztracená budoucnost (2010) (TV film)
Po pravde som cakal, ze to bude horsie, na jedno pozretie to uslo.
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Dost okopirovany House ale vo velmi prijemnej podobe, na slovenske pomery vysoky nadpriemer. Vlastne jeden z mala pozeratelnych slovenskych serialov.
Dr. Dokonalý (2012) (seriál)
ani druha seria nesklamala.
Lucky Louie (2006) (seriál)
Naozaj huste :-D najma vysvetlenie, co je Boh v 10tom diely.
Kanibalové 2 (1978)
nechutne ako to prve aj ked spolu asi nesuvisia.
Kanibalové (1980)
naozaj velmi nechutne...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
britske serialy mam naozaj rad pretoze maju tu svoju svojsku atmosferu, ale toto naozaj nie je moja salka kavy.
Father Ted (1995) (seriál)
klasicky britsky humor a satira, velmi dobre