Recenze (241)
Fahrenheit 9/11 (2004)
Minca má vždy dve strany a toto je tá druhá strana. Inak závidím M. Mooreovi že verí /veril/ že bez Busha to pôjde inou cestou. Nepôjde. Závidím aj naivitu (zrejme) väčšiny užívateľov, ktorý tento dokument videli. No áno - sú tam emócie, ale sú tie emócie umelé?? Nezdá sa mi. Pomenovania dokumentu ako "lživá předvolební agitka" či "antibushovská vymieľačka plná nezmyslov" sú pravdivé. Áno, pravdivé ale pre tých, ktorý sa nechajú zavádzať oficiálnym prúdom názorov na USA a ich politiku. Ale ešte sú tu aj ľudia, ktorý sa opierajú o niekoľko nepodstatných faktov. Napríklad že taká oceľ sa topí pri teplote od 1370 do 1510°C a nie pri 650°C...
Fermo posta Tinto Brass (1995)
Niekoľko erotických poviedok od Tinto Brassa. Je to určite jeden z posledných režisérov, ktorý dokáže natočiť fakt slušné soft porno, ktoré sa z menším pokrivením ujme aj v TV. Erotika a vtip tiahne pomaly z každej minúty snímku. Nie ako tie tuctové a nič nehovoriace snímky z francúzskej či americkej produkcie.
Fontána (2006)
....už som sa o tom zamýšľal a vyšlo mi niečo úplne iné.
Freud (1962)
Výborný film! Na popud som dokonca prečítal nejaké knižky o psychoanalýze a o Freudovi.
Gang policajtů (1997)
70% ...príjemná oddychovka. Skvelý Belushi a nevýrazný Tupac, čo však nevadí.... Film postupne graduje a končí sa.... celkom dobre, takže keď sa niekedy budem nudiť možno zhliadnem znovu.
Garda (2015)
Do polovice to je OK, povedal by som dokonca že vyvážené, ale po polovici, resp. po povstaní to už je silne tendenčné, vyznejúce ako posledná obhajoba starých gardistov. Okrem tejto vady tu absentuje akýsi systematický rozbor gardy. Komentár medzi "hovoriacimi hlavami" nie je k takejto téme dostatočný.
Great Balls of Fire! (1989)
K tomuto filmu len toľko, že: Come on baby, drive me crazy Goodness gracious Great Balls of Fire!
Gympl (2007)
Takže idem odpočítavať: humor -1*, hip-hop -1*. Zostali 3 a tie stačia pretože tento film, aj keď námet je dobrý a prajný, mohol byť urobený lepšie. O dosť lepšie. Inak keby bol USA produkcie tak vzhľadom na množstvo "sexuálnych" scén by bol braný ako erotický :)) Kto už videl aspoň jeden americký "erotický" triler vie o čom hovorím. Za celý film som sa zasmial maximálne 3 krát. Jedine dobré boli asi len naháňačky s policajtmi. Alebo som mal hľadať niečo viac medzi odhalenými prsníkmi a dymom z jointov?
Halloween (1978)
V predvečer sviatku Všetkých svätých som si pustil Predvečer Sviatku Všetkých svätých a... čas sa na tom filme už dosť podpísal. Síce to bol Carpenter, ktorý to krvavé divadlo rozbehol a aj keby som chcel hodnotiť v kontexte doby v ktorej (podla niektorých) kultový Halloween vznikol, nemôžem dať viac ako 60%.
Haló (2012) (pořad)
Iba za Hessa Jašteráka !!!