Recenze (241)
Muzika (2007)
Dobrý slovenský film som už dlho nevidel a aj z muziky som mal menšie obavy, ale tie pominuli už po pár minútach. Skvelá zábava, dobrý príbeh a herecké výkony. 9/10.
MacGyver (1985) (seriál)
Čistá nostalgia, spomienky na detstvo... švajčiarsky nožík... a R.D. Anderson.
Tenkrát na západě (2003)
:) no ja neviem, ale už vtedy existovali kondómy????
Udělení milosti se zamítá (2002) (TV film)
Dve pasáže z filmu, ktoré definitívne rozhodli o mojom hodnotení: Nočná prestrelka v meste a ....poprava. Bez milosti, bez emócií ale zároveň až zdrvujúco emotívne. Film, ktorý netúži po striebornom plátne, no "len" v TV je ho škoda.
Hluboko v gangu (2006)
Aj keď HIp-Hop nemusím, tak v tejto "oddychovke" mi neprekáža. L.A. či vlastne Los Santos? Áno, aj vďaka atmosfére GTA: San Andreas som do toho šiel.
Příběh gangstera: Nástup k moci (2007)
Futbalové chuligánstvo - posilovňa - prachy - drogy - kurvy a nepredstaviteľná krutosť s ktorou si budujú rešpekt. Rešpekt z ktorého im nakoniec zostane paranoja na celý zvyšok života. Rise of the Footsoldier nieje len o Anglicku. To isté sa odohrávalo (a odohráva) aj u nás. Ak chcete vidieť ako si "užívajú život" európsky hrubokrkí zabudnite na kmotra a pozrite si tento snímok. Film má zo začiatku až pekelné tempo. Tvorcovia nás neušanujú od žalúdok zdvíhajúcich scén, pretože tie sú v tomto prípade asi najviac vypovedajúce. Len pre silné žalúdky! 9/10.
Svět na kolejích (2005) (pořad)
Vždy keď narazím na ČT na nejaký "úzkoprofilový" projekt, tak sa vduchu spýtam prečo nejde obdobnou cestou aj STV... no potom vždy musím len sucho skonštatovať, že "to preto, lebo na slovensku v súčasnosti neexistuje verejnoprávna TV."
Bathory (2008)
Prvý dojem: príliš dlhé a nudné. Druhý dojem: na tie naše pomery celkom slušný film. Tretí dojem: Hlavná predstaviteľka je veľmi sympatická... a ešte.. neodpustím si to, ale prvé čo ma napadlo je, že "Meno ruže" bolo trošku vykradnuté (dvaja mnísi, z ktorých jeden rozpráva tento príbeh...). A plus ešte mi tam doslova vadila tá miestami až vtieravá "jakubiskovskosť". Proste natočené je to dobre, no keby sa odtiaľ vyhodili perinbabovské-jakubiskovské scény a do filmu by sa zahryzol ďalší režisér mohlo to byť lepšie. No to by už nebol náš Jakubisko a asi ani Deana by si na svoje neprišla. Celkové hodnotenie 6/10
96 hodin (2008)
Excelentné. Pre dobrý akčňák si musíme proste zájsť do Európy.
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
Dobrý. Film o určitej skupine ľudí - o železničiaroch, vďaka čomu som asi polovicu dialógov nerozumel, no i tak som sa pobavil.