Recenze (14)
Sinister (2012)
Pre mna po dlhej dobe horor, ktory bol pozeratelny od zaciatku do konca a nemala som chut si popri pozerani robit aj inu pracu ako to v poslednej dobe robim pri inych hororoch. Zhltla som to cele. Napetie od zaciatku aj ked trochu predvidatelny koniec a pachatel. Hudbu zabili do hororu sadla perfektne. :D Vrelo odporucam
Nebojte se tmy (2010)
Po vybornom traileri som cakala jeden z tych lepsich hororov ale po vzdhliadnuti by som tento film nezaradila medzi hororove zanre. A neviem ci mal este niekto taky pocit, ze je to trosku strasidelnejsie pokracovanie Kroniky rodu Spiderwickovcov.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Dlho som vahala ci sa mam dat na dalsi novy serial, ale napokon zvedavost zvitazila a neolutovala som. Prave som dopozerala predposlednu cast 1. serie a na konci som pomaly ani nedychala. 5 hviezdiciek za skvele herecke obsadenie, za efekty, hudbu atd. Nie je tam zatial nic co by som tomuto serialu vytkla. Kto ho raz zacne pozerat nemoze prestat.
Glee (2009) (seriál)
4 hviezdicky za to ze ma to dokazalo odputat od mojej vtedy nudnej kazdodennej rutiny a 3 dni som nerobila nic ine len som to pozerala od rana do vecera. Zaciatok sa trosku dlhsie rozbiehal a nebyt trenerky rozlieskavaciek Sue Sylvester asi to po 2 casti prestanem pozerat.
Piraňa 3D (2010)
Kto iny moze natocit takytu p**ovinu ako "uzasny a nezdolatelny" Americania. Uz po 10 minutach som rozmyslala ci sa mam zacat smiat alebo plakat. Niektore momenty tam perlili tak ze mi az oci slzili. Jedine coho je tam naozaj pozehnane a obcas sa mi zdalo ze to konkuruje aj samotnym hlavnym postavam (piraniam) su nahe krasky ktore je tam mozno vidiet snad v kazdej polohe. Cize ucineny raj pre muzske oci.
Poslední vymítání ďábla (2010)
Trailer je priam uchvacujuci a nuti hororovych fanusikov aby si to pozreli. Film uz taky dobry nie je. Videla som mnozstvo hororov, ale podla mojho nazoru patri tento medzi tie priemerne. S touto tematikou zatial vynika len Emily Rose.
2012 (2009)
Jeden z tých lepších katastrofických filmov, kde samozrejme ako inak sa vždy do najväčších problémov dostanú američania, nezničiteľné autá, kopa kričiacich a utekajúcich ľudí, rozvrátená zem. Dávam plné 4 hviezdičky, výborne som sa pobavila. John Cusack s 20 minútovou výdržou pod vodou nemal najmenšiu chybu :D
Star Trek (2009)
Davam styri a pol hviezdicky. Nikdy ma nebavil Star Trek. Zo starych casti som nevidela ani jednu a ani do tohto sa mi moc nechcelo ale nakoniec som si to vychutnala. Zabava, akcia, napatie, trosku dramy, setko co ma dobry film mat. Odporucam hlavne tym co sa vecer nudia a chcu nejako zabit cas ako ja :D
Stáhni mě do pekla (2009)
Po dlhej dobe konecne horor co stal za vyhodene peniaze. Aj keby som filmu vytkla par veci konecny vysledok je viac nez dobry. Originalna tema, odporucam pozriet si a nenastvat ziadneho cigana aby nahodou neutrpel ujmu :D
Grizzly Park (2008)
TSN - To snad ne!!!! Toto je zly sen a nie horor. Nad tymto filmom sa mi rozum zastavuje este ked si nan spomeniem. Toto by mali oznacit skor za nejaku parodiu na horor ako horor alebo reziser v zivote nevidel ziadny horor.