Recenze (264)
Defendor (2009)
Miluji Woodyho Harrelsona! Parádní film s tím nejlepším zaostalým superhrdinou....
Do naha! (1997)
Jednoduše, prostě a jasně - mé oblíbené..... :)
Čtyři lvi (2010)
Bolelo to, bolelo, zabíjelo, vraždilo, odpalovalo, dostalo. Dostalo mě to.
Red (2010)
Stejná situace jako s Expendables (až na dokonalou scénu s mým milovaným Arnoldem, kterážto - nebo některá jí podobná - zde bohužel chybí).... prostě nic moc.
Sociální síť (2010)
Jen jedna poznámka. Tento film neoslavuje svého arogantního hlavního hrdinu, pouze vypráví jeho příběh a místy poukazuje na to, že je sice nafoukanec, ale vysoké iq se mu přiznat rozhodně musí. Brilantní film, za tím si stojím.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Maximálně šílené, maximálně skvělé! 4,5 *
Ztraceni (2004) (seriál)
Zkrátím to.... Můj oblíbený hlavu trhající seriál s fakt krásným, perfektním koncem. John Locke je bůh!
500 dní se Summer (2009)
Paráda, rozhodně paráda, ale ta ofina...... ! Fuj.
Tahle země není pro starý (2007)
Nejdokonalejší věc, kterou jsem kdy měla možnost vidět v kině. Nedokážu napsat rozsáhlejší komentář, tento film mi prostě bere slova...
Plán 9 (1959)
To se přece nedá hodnotit záporně.... nedá! Šnečí rychlostí pochodující příšery, nejvtipnější střih na světě a vůbec vše... mě dostalo.