Recenze (106)
Dědicové (2013) (seriál)
Přemýšlela jsem jestli 4 nebo 5, ale nakonec přeci jen pět. Je pravda, že Park Shin-hye toho častokrát více nabrečela než namluvila, ale proč jí to vytýkat, když to tam prostě tak nějak patřilo. V seriálu občas byla místa, kde se toho moc nového nedělo a možná tam byla spousta věcí zbytečná, ale jako celek se mi to líbilo. OST byl taky celkem chytlavý, a tak v celkovém dojmu jsem se u sledování tohoto dorama bavila. A co si budeme povídat... na hlavní trojici se vážně dobře koukalo :)
Já, padouch (2010)
Padoucha Grua (který zase až takový záporák není) si musíte zamilovat už při první scéně s prckem a balónkem :) oblíbit si člověk musí i tři malé slečny, v čele s nejmenším roztomilým mrňouskem Agnes. Ale koho si prostě musíte zamilovat jsou malé žluté postavičky. Ať žijí mimoňové :)
Pád (2013) (seriál)
Gillian Anderson opět skvělá, myslím, že s každou další rolí je lepší a lepší. Zajímavá záplatka, kdy sledujeme příběh jak z pohledu vyšetřovatelů, tak samotného vraha. Výborná minisérie... už aby byla druhá série.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Naproto úžasná podívaná! Stále výborný Spock, který nepůsobí jako studený psí čumák a odhodlá se i k nějaké té akci :) Nejvíc jsem se na film těšila kvůli svému oblíbenci Benedictovi Cumberbatchovi, který nezklamal a jako hlavní záporák byl brilantní. O pěti hvězdičkách svědčí i to, že jsem film viděla už třikrát :)
Základka (2012) (seriál)
Je to vážně praštěný, ale člověk se u toho může pobavit... jen je třeba brát to s nadsázkou :)
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Helena Růžičková je jako jediná představitelka čarodějnice opravdu hrozivá. Když jsem byla malá, tak tohle byla jediná pohádka u které jsem se opravdu bála :) Tady Troška točil ještě kvalitu.
Rivalové (2013)
První polovina filmu byla zaměřená na vzájemné soupeření, hecování, sledování rozdílných povah a přístupu k formuli i k životu obou jezdců. Druhá polovina, která sledovala situaci po Nikiho návratu po nehodě, byla velmi silná a emotivní. Skutečný příběh, plný napětí a emocí. Senzace... opravdu silný zážitek, který byl z obrovské části způsobený i výbornými hereckými výkony.
Sebemilenec (2013) (TV film)
Film sám o sobě, není nic zvláštního. Dvě hvězdičky dávám jen díky výbornému hereckému výkonu Simony Stašové.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Dvojku jsem si vážně užila. Říkala jsem si, co tam ten Legolas a Tauriel budou dělat, vždyť v knížce ani nebyli, ale byla jsem mile překvapena. Legolas působí sice podstatně starším dojmem než v Pánovi prstenů, ale společně s Tauriel tvořili dobrou dvojici a bylo na co koukat. Trpaslíci byli fajn, i když Thorin Pavéza mi občas lezt trošku na nervy. Scéna v sudech, kde měli trpaslíci asi zatím největší souboj, byla zábavná. Chvílemi sice trošku pohádková, ale i přesto taková pořádná trpasličí akce. Peter Jackson pojal pokračování svým vlastním způsobem a i přes malé výhrady jsem z kina odcházela naprosto spokojená.
The To Do List (2013)
Vážně nechápu jak jsem to mohla dokoukat...