Recenze (337)
Byl jednou jeden král... (1954)
A ven tajtrlíku...............Já jsem Tajtrlík? Čepice ti vstává na hlavě, hádáš se tu s křeslem, někdo mě tady lechtá, svíčka mě zhasla a já, že jsem Tajrtlík? Za prvně nevím co to je, a za druhý mě to uráží!!!!. Vidět oba mistry české kinematografie v jedné scéně se rovná filmové extrázi. Ta babička je ta nejúžasnější a nejkrásnější babička.
Cable Guy (1996)
Mám ráda Jimovu komediální stránku. Ale z tohoto díla jsem cítila už od začátku přinejmenším rozčarování až to pomalu sklouzávalo k zoufalství. Ani za mák zde není toho skvělého vtipu, co Jim Carrey umí předvádět. Napadá mě jen jedno slovo - trapné.
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Kdybych při sledování neměla pocit, že jsem už vyrostla na takovéto úleťárny, určo bych hvězdiček dala více. Bylo to veselé, příjemné a Jackie jako obvykle roztomilý. Jen bohužel ten pocit ve mě přetrvává ještě teď. Hold už jsem zřejmě asi náročnější.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Nádherný příběh jedné epochy; od počátku cirkusu - od dob pana Humberta až po jeho rozkvět a pak pád. Příběh plný poutavých osudů obyčejných lidí - kde nechyběla láska ani trápení jak už to v životě chodívá. Úžasné herecké výkony, přes Josefa Kemra či Jaromíra Hanzlíka až po božské vypravěčské umění pana Lukavského. Klenot mezi českými seriály a seriály celkově taktéž.
Co je šeptem... (2005)
Borec má rád hovězí, zásadně jen z jednoho vruhu. Že se Jennifer neudrží a tak trochu se zapomene? No a..."to né já, to jsou geny" - no nevím. Než Costner měl rozhodně pro mě větší šmrnc Marc ověnčený parožím a protože mám slabost pro ublížené tvory s psím pohledem, a protože když na obrazovku vpluje Shirley, připadáte si jak v jiném světě 3*.
Corky Romano - Noční můra mafie (2001)
Nemůžu si pomoct, ale tohle je tak pitomé až je to milé. Jsem ráda, že jsem se dříve podívala na film, než na hodnocení zde, asi bych se tomuto jinak vyhla a to by mi bylo líto. Jsou horší, stupidnější a hlavně vulgárnější rádoby komedie.
Co ta holka chce (2003)
Co ta holka chce? Či ja viem? Nudné to je, okoukané taky, ale když ten Colin je tak sladký.....
Cybill (1995) (seriál)
Někdy nudné, ale někdy vtipné. Starší, rozvedená žena se potýká s různými překážkami ve svém nejistém životě. Bojuje o sošky za nejhorší herecké výkony, není si jistá výchovou svých dcer a jako záchrana i pohroma je jí vždy po ruce naprosto výborná Christine Baranski. Ta mě jako Mary Ann dostala, bohatá a elegantní dáma jejímž největším koníčkem je srazit na kolena jejího bývalého manžela doktora "Parchanta" :) Když už nic, úsměvné to je. Možná bych dala i víc než 3 hvězdy, ale to jsem toho viděla zatím málo.
Čarodějky (1998) (seriál)
Průměrný klasický seriál pro teenage, tak co čekat, že? Ale mě některé díly bavily a kladem u tohoto seriálu je, že i nějakým způsobem končí a i když je to zdlouhavé, celkově se pak vykresluje děj, který se rodí pomaloučku od počátku až do konečných dílů.
Černé Vánoce (2006)
Moc tupostí najednou, snesu hodně, leká mě vše, ale tohle bylo fakt hodně, hodně blbé