Poslední recenze (13)
Matrix Resurrections (2021)
zklamání...Keanu se moc hrát nechtělo, Lana se držela silného feminizmu, který řídil celý film, tady se to nehodilo...předce jen má Neo status vyvoleého již 20 let a udělali z něj "slabocha". Nic ve zlém, ale takový film by měl dělat Snyder nebo Scott, emocionálně nestabilních filmů je hodně, proč to udělli i tedˇ, nemám zdání...Prý je film spíše pro novou generaci než pro nás starší, ale je to důvod k tomu, zničit symbol?kvůli penězům?
Poltergeist (2015)
Docela jsem se nasmála, na nedělní odpoledne ideální, spíše komedie :-)
Interstellar (2014)
U tohoto filmu doporučuji nepít :-D chce to sledovat pořádně jinak to musíte vidět podruhé. Opravdu dlouhý film, hodně děje a akce. Přitom krásně natočené, člověk neodtrhne oči od televize až do konce.