Recenze (291)
Avengers (2012)
Vtipné a nesmírně akční zároveň. Skvělé zrežírovaný mišmaš postav, které jsou jedinečné, ale přitom se dokáží doplňovat. PS: Hulk je nejvtipnější postava, sorry Tony.
Tohle je válka! (2012)
Pohodový film totálně vhodný pro romantický večer!
Bitevní loď (2012)
O třídu hořrší než Transformers. Chybí tomu větší konzistnost. Humor a akce super.
2 $ocky (2011) (seriál)
Takto napěchovaný seriál narážkami jsem ještě neviděl. Senzace!
Mezi vlky (2011)
Konec je fantastický! Carnahanovi jen trochu ujela délka, kvůli které film občas ztrácí tempo.
Nedotknutelní (2011)
Film nakažlivý svou dobrou náladou!
Hugo a jeho velký objev (2011)
Velké zklamání, filmu chybí jakékoli velké emoce kromě krátkého Meliesova vzpomínání.
Raw Iron: The Making of 'Pumping Iron' (2002) (TV film)
Lepší než Pumping Iron a skvěle to ten film dokresluje.
Barbar (2009)
Fantastické scenérie a kamerové obrazy, kde vyprávění není tak důležité.
Umělec (2011)
Krásný návrat o několik desetiletí zpět s fantastickými hereckými výkony. Bohužel prvotní nadšení s ubíhající stopáží trochu upadá.