Recenze (291)
Zombieland (2009)
Je třeba se radovat z každých maličkostí :-D
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Chtělo by to trochu přitvrdit, chtělo by to trochu vice té erotiky ... a chtělo by to i občas dodat drajf a temna.
Moon (2009)
Zajímavý filmařský pohled, není důležitá pointa, která je jasná, ale vše se hraje na charakter.
Symptom Pandorum (2009)
Povedené sci-fi s napjatou atmosférou, připomínající mix dřívějších děl. Kamera a klaustrofobie pracuji naplno, jen trochu ten drift kolísá.
District 9 (2009)
Skvělá multižánorvka, kterou utápí totálně idiotská hlavní postava.
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Tak do 3/4 se mi to hodně líbilo,ale potom jak kdyby toho bylo už hodně.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Návrat k těm starým dobrým mlatičkám. Jen trochu v moderním podání.
Goemon (2009)
Ty CGI se hodí jen do japonských mytologií, barevné, přeplácané, ale úchvatné.
Hairspray (2007)
Tomuhle se říká muzikál, co Vás roztančí!
Stáhni mě do pekla (2009)
Popravdě trochu překvapení v nechutnostech, které útočí na "chuť" diváka. Naprosto skvělá hudba ...