Recenze (304)
Lovecká sezóna (2006)
pro děti... ani jsem to nedokoukala, a to je co rict...
Irina Palm (2006)
klasickych 70 % pro film, ktery je pekny, ale zkratka ne 100%
Malý krámek hrůz (1986)
vzpominka na detstvi a jeden z prvnich filmu, co jsem videla na videu Krome star wars a spol :-)
Dívka s perlou (2003)
nuda! scarlett bych za tu jeji naivne otevrenou ruzovou pusinku nejradeji vlepila pohlavek - to je vysmech naivkam! a jeste smesnejsi je jeji paruka, o firthove nemluve. divka s perlou je naprosto zbytecny film, ktery bych s klidnym svedomim oznacila jako odpad, kdyby kamera nezvladala serosvit tak dokonale, ze se vnucovaly myslenky na skutecna umelecka dila holandskych mistru.
Čarodějův učeň (1977)
tuhle pohadku miluju!
Hezké sny (2007)
bohužel bylo v poslední době uvedeno několik podobných kousků, někdy lepších, jindy horších. s naukou o snech se ale srovnávat nedá vůbec. ono okouzlující hraní si se snovou realitou je v hezkých snech zosobněno tak akorát šumícím mořem a polonahou penelope cruz (sorry, ale ta mi vážně nestačí). hezké sny jsou filmem k zamyšlení i k polotupému koukání za poslechu prímovní hudby. motivy manželství a "erotického" snění nejsou od věci; ženatí asi budou vědět. charakter dory ovšem není nic moc, gwyneth jakoby v tom filmu vlastně ani nehrála.
Vratné lahve (2007)
smutna pravda i zivote, a hlavne smrti. ackoli je stari hrozny, tak ho stejne furt nejak protahujeme, aby nenastala smrt.
K-19: Stroj na smrt (2002)
zajimave a poutave spis historickym pozadim nez samotnym "vykonem" filmu. btw neeson je sexy, a ford vypada vcelku rusky :)
Grandhotel (2006)
emotivne i vypravecsky je to slaby fil. jedina jeho deviza je ve vizualni krase. ovsem co by to bylo bez jestedu? odtrzenost od mainstreamoveho sveta je uplbe bez citu a zajimavosti pro divaka. ani muchow nezamakal. snazil se, ale tak nejak divne.
Requiem za sen (2000)
pomoc! chce se mi zvracet...a mam...silne sebevrazedne sklony...sakra...