Poslední recenze (45)
Californication (2007) (seriál)
Tenhle seriál se toho rozhodně nebojí.
Predátor 2 (1990)
Přiznávám, že jsem jedničku neviděl, takže se musím vyhnout srovnání. Celkově se mi to docela líbilo, ale něco tomu opravdu chybí. Danny Glover nezklamal a je jedním z faktorů, který drží tenhle film. Na scénáři by to chtělo ještě popracovat, ale pár Gloverových hlášek se povedlo. Jako oddychovka dobrý.
Jak jsem vyhrál válku (1967)
Knihu jsem četl a náramně jsem se u ní bavil. Také proto jsem šel do tohoto filmu, avšak nevím co si o něm mám myslet. Z knihy toho zde moc není, což je podle mě škoda, protože by to mohlo dopadnout o poznání lépe. Takhle je to akorát něco co mi vzdáleně připomínalo Monty Pythony, nebo spíš jejich slabý odvar. Ale na obhajobu filmu musím podotknout, že jsem párkrát zasmál, takže svým způsobem to účel splnilo.