Recenze (70)
Skrýš (2010)
Tohle by byl super film se skvělou atmosférou, kdyby se z toho nakonec nevyklubal takovej bullshit... Jak se tohle podařilo někomu vymyslet, je mi opravdu záhadou. Škoda, protože ze začátku to vypadalo dost slibně, ale gradace do takovýho nesmyslu? A to ani nemluvím o té hlíně :D 3*
Děcka jsou v pohodě (2010)
Tenhle film měl jen jednu vadu - konec. Bylo to, jako kdyby najednou režisér nevěděl co dál s filmem a prostě to uťal, jenže úplně jinak, než jsem si představoval. Velká škoda, že ke konci nebylo využito potenciálu velmi příjemné postavy Marka Ruffala, no co už. 4* si bezpochyby zaslouží.
One Tree Hill (2003) (seriál)
Jeden z nejpovedenějších seriálů co jsem kdy viděl. Perfektní vývoj postav, dějové zvraty, soundtrack, prostě nádhera :)
Otčím (2009)
Ne, ani Penn Badgley a Amber Heard nezachránili tento film. Příšerná nuda, prakticky bez atmosféry a to jsem si film pouštěl ve 2 ráno... :D Ach jo :(
Traveler (2007) (seriál)
Nééééééé, jak mohli zrušit tak kvalitní seriál? Obrovská škoda, protože těch 8 dílů stálo zato. Pilot byl spíš takový rozjezd, ale hned od druhé epizody to začalo být zajímavé a následující epizody byly prostě geniální! Budování napětí tohohle seriálu nemá konkurence. Perfektní flashbacky udržující napětí, skvělá hudba, no radost pohledět... O to víc mě mrzelo, když jsem dokoukal 8 díl a zjistil, že nic není ukončené... :( (pokud vás ale jako mě zajímá, jak to mělo být dál, přečtěte si komentář od rodika v diskuzi) 5* AWESOME
Gakuen mokuširoku: High School of the Dead (2010) (seriál)
Ať si říká kdo chce co chce, byl to nářez! Od začátku do konce... Chci toho víc, a hlavně chci nějakej pořádnej konec. Vždyť takhle to nemůžou nechat !! :( Potenciál 100%.. Ale hlavně jsem se bavil, a o to přeci jde :)
Durarara!! (2010) (seriál)
Vzhledem k vysokému hodnocení zde na ČSFD jsem si tohle dílko vybral jako takový "návrat" k anime. Dlouho jsem nic neviděl, takže jsem doufal, že právě tohle anime mi znovu připomene proč jsem vlastně na anime začal koukat. Po shlédnutí musim říct, že nezklamalo. Přestože prvních pár dílů bylo hodně "zvláštních" a styl vyprávění (zahrnující absenci hlavního hrdiny), mi moc nesedl, ale co, překonal jsem se a koukal dál. Stálo to za to. Propracovaný příběh i postavy (jen Mikado ke konci zklamal) + pěkný soundtrack... Atmosféra některých dílů byla pak už jen třešničkou na dortu. Škoda toho začátku, dal bych 5*, ale takhle dám za 4* s tím, že se mi to líbilo ^^
Divoká jízda (2006)
Pointa? + těžce wtf konec, a to to ze začátku vypadalo slibně :/, ale dám * navíc za Mishu, ta je totiž všude HOT :D
Tekken (2010)
Mě se to líbilo, dostal jsem přesně to, co jsem čekal - zábavu, přesně jako ve hře. Přecejenom jde o arkádovou bojovku, kde je příběh spíš takovej bonus. Jen mě mrzí, že nezapojili víc původních charakterů, namátkou Hwoarang, King, Lee .. Tak snad přístě
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Celkem sranda, ke které hodně přispívá ideální délka dílů. Není čas se nudit a špatný to rozhodně není :)