Recenze (245)
Gamera kontra Gaos (1967)
Doporučuji pustit si pouze ve stavu snížené sebekontroly způsobené požitím psychotropních látek...
Gappa (1967)
Jeden z prvních filmů, které si pamatuji z dob svého mládí. Ačkoli jde o velmi naivní film s mizernými hereckými výkony, nulovým napětím a trapnými kulisami, přesto z nostalgie musím udělit 3/5.
Ghost Rider (2007)
Velmi slušná porce zábavy, napětí a pohádky. Dobrý relax po náročném dni.Film není nudný, triky jsou senza. A je to vcelku sranda. Nečekejme od Ghost Ridera převratnou zápletku a propracovanou psychologii postav - jednoduše je tu hrdina a padouši... a hrajeme kdo s koho. Pojďte se BAVIT!
Gigant Shaolinu (1980)
Skvělý konec... nápis ENDE vteřinu po vítězství dobra.
Godzilla vs. Kong (2021)
Jednoduchý děj, svižný příběh, spousta efektů a zábavy. Herecké výkony vlastně žádné, protože živí herci moc prostoru k hraní nedostanou, nečekejte ani hluboké myšlenky... Ale čekejte pořádnou porci holywoodské zábavy na podvečer s popcornem a lahví lehkého vína... Prostě pohádka pro děti a dospělé .
Grandhotel (2006)
Hodně příjemný, i když ne nadprůměrný film. Trochu smutný, ale se šťastným koncem.
Gran Torino (2008)
Tuctová šablona s otřepaným nápadem a předvídatelným koncem.
Gremlini (1984)
Ano, když se nedodržují pravidla, hned je problém... vzpomínka na klasiku z 80. let.
Grotesque (2009)
hloupe, nudne, pitome, nesmyslne, uplne zbytecne...
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Ve srovnání s ostatními fily HP nuda.