Recenze (255)
Havaj, Oslo (2004)
*** a 1/2
Protektor (2009)
**** a 1/2
Přepadení v Pacifiku (1992)
** a 1/2
Panika v městečku (2009)
**** a 1/2
Tři dny Kondora (1975)
**** a 1/2
Opilí slávou (2006)
** a 1/2
Angel Heart (1987)
*** a 1/2
Santa je úchyl! (2003)
*** a 1/2
Paříži, miluji Tě (2006)
** a 1/2
Osobní strážce (1992)
** a 1/2