Recenze (255)
Zlo mezi námi (2003)
Ondskan = dobře mířená rána, jež vás NAPROSTO uzemní
Taking Off (1971)
Dámy a pánové, toto je joint...
Harvie Krumpet (2003)
Life is like a cigarette... Let's enjoy it...
Obvyklí podezřelí (1995)
Naprosto fascinujici. Az do konce jsem namahal sve mozkove zavity,aby ji konec definitivne vyradil z provozu.*****
Obávaný bojovník (2006)
Jak se stalo pro Jeta Li pravidlem, odvedl na snímku vlmi dobrou řemeslnou práci, leč něco mi tam přece jen chybělo. Možná to bylo situováním do přelomu století. Ale jinak je film velmi slušně natočen.
Hostel (2005)
Většina špatných hororů se s trochou nadsázky a zdravé ujetosti dá považovat za dobré alespoň komedie. Zde už to ale bohužel nepltí. Scénář je lacinější než dolarová šťetka a režije snad ještě horší. A děsivou atmosféru dokoknale podtrhuje to nejhorší co kdy bylo v hororu slyšet. Michal David. God, save the us!
Hardcore (2004)
Krásně syrové, místy brutální a velmi přesvědčivé. Sice jsem od poloviny filmu měl dva stanovené konce a jeden z nich opravdu nastal, ale to filmu na kráse rozhodně neubírá.
Metropolis (1927)
jedním slovem ÚCHVATNÉ
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Zajimava pouceni: bobři jsou na správné straně, lev nesmrtelný a bacha na lední medvědy
Saw 2 (2005)
Jedná se sice už jen o slabší odvar jedničky, ale přesto to nebylo až zas tak zlé, jak jsem očekával.