Recenze (983)
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
/+++/Don't you know a kid always wins against two idiots? (7/10)
Sněhurka a lovec (2012)
70%
Firefly (2002) (seriál)
Poměrně netradiční sci-fi seriál z prostředí divokého vesmíru. Joss Whedon vytvořil hodně zvláštní spojení sci-fi a westernu, které ve výsledku funguje a navíc to člověku nepřijde vůbec divné. Věčná škoda, že byl seriál zrušen. Potenciál byl obrovský. (85%)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
7/10
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Pár dílů mi stačilo. Nápad je to zajímavý, ale to provedení je místy příliš amatérské. Navíc by tam měl být víc R. Carlyle, aby to za ten čas stálo.
Muži v černém 3 (2012)
Will Smith je pořád ve vrcholné formě a společně s Joshem Brolinem nemají sebemenší problém trochu pokulhávající příběh utáhnout. Fajn oddechovka! (60%)
Prometheus (2012)
Provedení je fantastické, ale zbytek...(50%)
Piráti! (2012)
Škoda, čekal jsem hutný, lehce kontroverzní a neortodoxní anglický humor, ale Piráti jsou klasickou pohádkou pro děti se vším, co k tomu patří, bohužel. (50%)
24/7: Penguins/Capitals - Road to the NHL Winter Classic (2010) (pořad)
Pro každého hokejového fanouška představuje tato série (včetně té následující Flyers vs Rangers) parádní zážitek. Nic jiného, lepšího, na trhu hokejových dokumentů člověk nenajde, takže proto je mé hodnocení maximální. (10/10)
24/7: Flyers/Rangers - Road to the NHL Winter Classic (2011) (pořad)
Pro každého hokejového fanouška představuje tato série (včetně té minulé) parádní zážitek. Nic jiného, lepšího, na trhu hokejových dokumentů člověk nenajde, takže proto je mé hodnocení maximální. (100%)