Recenze (1 487)
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
Když už shrek má čtyři animáky tak,kocour v botách zatím dva.Možná má ten dospělácký příběh ,sice mi animák připadal takový dětský .60%
Kocour v botách (2011)
Koucour v botách a první animák ve kterém rozjíždí sám.Něco tomu chybí už to není tak,kvalitní jako shrek .60%
Úžasný Mauric (2022)
Animák pro nejmenší .Neurazí ani nenadchne .60%
Mayday (2023)
Butler a zase zachranování .Že , z filmu bude až taková pecka sem nečekal.Vše odsejpá.Pád letadla a záchrana lidí ,možná už takových filmů je natočeno nespočet.Dobře natočený ,jednoduchy akřní film.70%
M3GAN (2022)
Režisér Gerard Johnstone natočil film Megan .To byl remake na panenku chucky alá terminátor.Čekal sem víc.Uvidím sčím příjde druhý díl.Za mě 50%
U tebe nebo u mě? (2023)
Tak, od konedie jsem čekal daleko víc. A tady to nemá vůbec nic ani na to zasmátí bihužel vůbec. Humor na bodě mrazu. 50%
Chudinská čtvrť (2023) (seriál)
Seriál nic moc . Za mě 50%
Dívka a moře (2023)
Taková ta rodinná podívaná.Nejmladší dívka ,která sama obepluje svět.Příběh dal se.Dobrá role pro herce Cliff Curtis a hodně vody jinak vcelku film ušel.Za mě 60%
Narvik (2022)
Norové zase jednou natočily dobrý válečný film.Sledoval sem od začátku do konce.Nenudilo mě to jak některé nevýrazné filmy.60%
Z jiného těsta (2023)
Netflix a zase komedie.Pár který ,řeší lásku v odlišných kultur.Humor se tu a tam najde .Duchovny nám za ty roky od seriálu Californication zestárl.Jako celek je to dobrá komedie která nenudí ale,pouštět si film v 1 ráno to je celkem odvaha .60%