Recenze (626)
Polibek draka (2001)
Poctiva akcna pecka J.Liho . Hodnotenie - 85%
Zakázané království (2008)
Originalne pekne rodinne dobrodruzstvo s kung fu legendami potesilo viac ako som cakal
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Rovnako skvele ako predosle diely . Hodnotenie - 95%
Protiúder (2002)
Neviem co sa kazdemu na tomto filmu nepaci , no pritom podla mna tomu nechyba takmer nic . Zabavne to je , akcia tomu nechyba vobec a nema to takmer hluche miesta
Drsňák Chopper (2000)
Sama brutalita , krv , perfektne hlasky a dokonale drsny humor . No najlepsie na tom je to , ze je to natocene podla skutocnej udalosti na ktorom sam spolupracoval Mark Read alias Chopper . Eric Bana to zahral skvele
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Prvy diel je super , no dvojke sa podarilo ist so zabavou este ovela dalej . Perfektna a maximalne dokonala zabava , ktora urcite neomrzi ani pri opakovanych zhliadnutiach . Jednoznacne je to jeden z najlepsich animakov co som kedy zhliadol . Hodnotenie - 99%
Expendables: Postradatelní (2010)
Aj napriek tomu , ze je este co vyladovat , som sa vyborne bavil . No verim , ze druhy diel prekona jednotku a ponukne este viac paradnej akcie .
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Toy story som odkladal pekne dlho - peknych 15 rokov od jeho vzniku a dostal som sa k nemu az ked vysla trojka . No hlavne ze som to videl , lebo je to fakt super rozpravka , ktorej nechyba vobec nic . Hodnotenie - 85%
Nabít a zabít (2006)
Dokonala kriminalka
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Mozno patrim medzi vynimky , ktore sa pri tom bavili vyborne , ale ja som maximalne spokojny . Da sa povedat ze som od toho radsej nic necakal a velmi ma to prekvapilo a pobavilo . Takto ma vyzerat dokonale zabavna letna oddychovka . Hodnotenie - 99%