Recenze (440)
...Aby si lidi všimli (1988)
Jak říkala ta babka: "Punkáči, co to je? To je nějaký obchod ne?" :-D Jinak zajimávý dokument.
Agora (2009)
Pro mě zajímavý historický film o určitě zajímavé, chytré ženě a náboženskýma bojema. Po dlouhé době opět něco pěkného, dávám hezké 4*
Albertův odkaz (2009) (TV film)
Pěkný film o dvou dědouškách putující anglickým taxíkem s mrtvolou svého kamaráda do Německa. Snímek se spoustou nostalgie a hodně kamarádství. Mě se to líbilo.
Alois Nebel (2011)
Zpracování se mi velmi líbilo, ale celkový děj je špatný. Chvilkama sem se i ztrácel, něco zůstalo tak trochu neodtajeno a konec byl jaksi moc rychlý. Škoda, sliboval jsem si od toho víc a jsem zklamané. Slabé tři hvězdy.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
První série se mi dost líbila tak su včil zvědavé jak si povede druhá.1.série ***** 2.série *** 3.série **** 4.série ***Celkově spokojenost.
Andělé všedního dne (2014)
Děj nic neříkající, herecké obsazení dobré leč postavy mdlé a nevýrazné. Celkově mi film absolutně nic neřekl.
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Slaďáky plné citů nemám v oblibě, toto je vyjímka.
Arachnofobie (1990)
Na tomhle snímku jsem vyrůstal a popravdě to na mě asi zanechalo jakési odstup od takovéch těch větších a chlupatějších pavouků. Jedna z posledních scén, kdy je pavoučí matka přišpendlena hřebíkem mi v paměti zůstává do teď.
Aréna národů (2012) (pořad)
Dost velká kravina, kde sou doby Her bez hranic.....
Armáda démonů: Matka slz (2007)
Pro mě zas jednou výborná podívaná z pera mistra Argenta. Efekty (vraždy apod) pěkně provedené, práce kamery taky fajn, hudba jako vždy parádní a konec taky dobré akorát to nemuselo jít takovým šupem.