Recenze (106)
Iljimae (2008) (seriál)
Nechci hodnotit. Fakt jsem to nedal. JIž dlouhou jsem neviděl žádný asijský seriál (naposled Gu family book - naprosto geniální) a měl na něco velkou chuť, recenzemi i námětem mi Iljimae přišel zajímavý. Zpracováním ale bída. Dal jsem tomu šanci třemi díly, ale ani potom jsem se neorientoval kdo je sakra kdo, kdo byl kým jako malý a kdo je s kým nepřítel a kdo příbuzný. Nejvíc mi tady ale asi vadilo střídání násilí a komediálních scén.
Občanský průkaz (2010)
Film, který stojí za to vidět. Lidské příběhy z dob relativně nedávných, nám čechoslovákům tak blízkých.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Námětem úžasný film. Příběh muže, který nechce nosit a používat zbraň, ale chce místo toho pomáhat. To je krásné! Jen některé bojové scény byl neskutečně imbecilní, třeba první přechod z klidu do akce na Hacksaw ridge, pak běh s mrtvolou a střelba z kulometu jednou rukou (samozřejmě hned trefil 3 Japonce), odtahování zraněného kolegy jako na saních a on střílí neomylně celou vlnu vybíhajících nepřítel. To byly scény hodné akorát tak imbecilních hamburgrožroutů.
Legenda o drakovi (2015)
No, paráda, že by taky české televize po čtvrtstoletí zjistily, že existují pěkné nové pohádky, filmy a seriály z Ruska?
Naše malá sestra (2015)
Příjemné, milé, plynoucí, klidné.
Atenšon purízu (2006) (seriál)
Za mě jasných pět! A důvodů je několik: upraveným ženám v uniformách to prostě sluší, zábava, práce s emocemi diváka, radost vidět někoho kdo ví co chce a maká na tom, souradost z jejich úspěchu, rozpustilá Yoko Misaki, kawaii Wakamura Yayoi, vznešená a elegantní Tamaki Mikami. Jediný, kdo mi byl protivný celou dobu seriálu byl Shota (nevím no, třeba se jen snažil vypadat cool). Ale abych končil v dobrém - prostě úžasný seriál :-)
Josee to tora to sakana-tači (2003)
O hvězdičku navíc za ten konec, který byl dle mého názoru realistický. Film obsahuje i smyslně explicitní scény, což je pro mě u asie nezvyk. Celkově dobrý film.
Hidamari no kanodžo (2013)
Joj to bylo hezké. Zpočátku sice takový průměr, ale pak to bylo velmi zajímavé a originální.
Wood Job! (2014)
Parádní příležitost poznat život v Japonsku z úplně jiné strany a (občas doslova) vyšší perspektivy :-) Příjemný film.
Messengers (1999)
První polovina byla pro mě nezáživná, děj nic moc, herci nic moc, ale od poloviny už je to zajímavé a do děje vtáhne. Film není zase tolik starý, ale působil docela úsměvně těma retro kolama a absencí GPS :-) Dal bych tři a půl, ale protože je to asijský film (má láska), zaokrouhlím nahoru.