Oblíbené seriály (6)
Co nového Scooby-Doo? (2002)
Tento seriál jsem miloval. Pamatuji si, že ho vysílali vždy ráno na primě a já jsem si ho nahrával na VHS. SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST. :)))
Simpsonovi (1989)
Dead Set (2008)
Vynikající hororový zážitek při kterém jsem se opravdu bavil. Byl jsem do toho zažranej od začátku až dokonce. Moc povedený!
Okresní přebor (2010)
Comeback (2008)
Miluji tento sitcom. Na to že to natáčela TV Nova tak musím pochválit, že se moc povedl. Vždy se u toho zasměji i když ty díly znám. Doufám že budou další nové díly. :)
Živí mrtví (2010)
O tomto seriálu jsem slyšel už dávno, ale nějak se mi na něj nechtělo koukat, protože mi chyběl dabing. Sice všichni mají radši originál s titulkama, ale já radši dabing prostě. Tak jsem si počkal na premiéru v televizi na COOLU a musím říci, že tenhle seriál má koule. ____________________________________________________________ 1. řada - 100 procent 2.řada - 100 procent 3.řada - to jsem viděl jenom zatím pár dílu, neodolal jsem a mrkl jsem na ně anglicky a fakt bomba, nejlepší seriál. :)))