Recenze (28)
Star Trek (2009)
Přesně jak někdo už dříve napsal..totální vizuální a trikové orgie..nic víc, nic míň.. Popravdě, kdo by čekal v dnešní době od nového Star Treku hlubší filozofické úvahy...Abrams natočil příběhové téměř vykastrovaný příběh s pár cool vypadajícími herci v opravdu cool vesmírné lodi a několik fu*k cool okamžiky...jak to vypadá, tak příběh není potřeba, hlavně když se to dobře podá...no, a funguje to ;)
Četnické humoresky (2001) (seriál)
za 5...ne jako ve škole...mám rád české seriály a tento se po dlouhé době a po únavné a zcela pitomostí nabité produkci 2 nejmenovaných komerčních TV povedl...
Přátelé (1994) (seriál)
dávám pět i po takové době...viděl jsem několikrát a pokaždé mě přepadne příjemná nostalgie následovaná smutkem z konce tohoto kultovního seriálu..
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
skvěle zvládnuté sci-fi......někdy příliš moc filozofie a náboženského fanatismu, ale naprosto unikátní sci-fi seriál.... Doplnění po shlédutí posledního dílu: Prvních 12-14 dílů 4. série mě nadchlo a každou minutu k dalšímu dílu jsem protrpěl v ukrutné agónii z očekávání dalších událostí...dočkal jsem se však pouze slabších a průměrných dílů..tedy až do finále..nebudu popisovat pro ty co neviděli..můžu říct jen jedno, kua joooo!!!!! A ještě jedna věc..poslední díl ve mě zanechal díru (jsem nešťastný a smutný)...díru, kterou snad vyplní Caprica.
Pouta války (2004)
válečné filmy já rád...pouta jsou tak krásně neamericky nešovinistické, až jsou přenádherně dojemné...hodně to připomíná jeden film, který mám taky moc rád (SPR od pana SS)...ale jde vidět, že to jde i jinde a stejně dobře...v tomto případě i líp - pro mě osobně...
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
jooo fantasy...Pete je umí, dokázal to třikrát, vlastně 4-krát (King Kong se mi též líbil).....film je dlouhý, ale stejně to nějak rychle uběhlo :(
Tanec s vlky (1990)
dobrý, moc dobrý....byl jsem malej, film končil a já brečel..nevím proč....
Vetřelci (1986)
zase plenky....koukal jsem s bráchou....do rána jsme už neusli a kontrolovali pupíky ;))...
Matrix (1999)
ach jo....ach jo......ach jo!!!!.....pokaždé když na to koukám...proč se sakra takové filmy netočí stále!!!
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
nádherná práce...."Luku.. jsem tvůj otec.."...a zase jsem brečel...proč to dělám? Snad až dospěju, mě bude provázet taky síla.........