Recenze (494)
Ospalá díra (2013) (seriál)
Vydržal som pozerať 9 častí, kedy to začalo ísť so seriálom poriadne dolu vodou a na ďalšie diely už nebola odvaha :)
Pod kupolí (2013) (seriál)
Kniha je dokonalosť, seriálové spracovanie som tušil že túto kvalitu nedosiahne (už len pre počet postáv v knihe), no aj napriek tomu potešilo a nie je zas až takým prepadákom. Po tretej sérii ale znižujem na 3*.
Nikdo není dokonalý (2012) (pořad)
Môže mi niekto poradiť čím túto reláciu oživili tí dvaja trapkovia Junior a Marcel? Sám som na nič neprišiel, odpad! je zdá sa adekvátne hodnotenie...
Silent Night, Deadly Night Part 2 (1987)
Keďže takmer polovica stopáže rekapituluje jednotku, prínos dvojky je minimálny.
Continuum (2012) (seriál)
Pred koncom druhej série so seriálom definitívne končím a znižujem hodnotenie. Celá druhá séria prakticky varí z vody a aj keď som stále dúfal v zlepšenie, tak to bohužiaľ neprišlo.
Scary Movie 5 (2013)
Nejakú hviezdu si tento piaty bláznivý úlet zaslúži len za úvodnú polhodinu, potom je to už len odpad.
Veterán (2012)
Nepodarená napodobenina Gran Torina.
Argo (2012)
Pre mňa dosť nepochopiteľný Oscar, pretože až na atmosféru a vizuál mi všetko ostatné neprišlo ničím výnimočné. Dokonca ani neviem, komu som fandil! Tento námet nie je na Oscara. Ani amerického.
Sinister (2012)
Pre hororových fanúšikov nejde o nič prekvapivé, najmä čo sa scenára týka. No atmosféra a technické spracovanie je na veľmi dobrej úrovni, takže aj napriek predvídanému koncu ma Sinister držal v napätí až do posledných minút.
Nic nás nerozdělí (2012)
V rámci žánru katastrofický ide o to najlepšie, čo sa za posledné roky natočilo, čiže s hodnotením neváham ani na sekundu.