Recenze (242)
O princezně z Rimini (1999) (TV film)
Moc se mi líbí, hlavně to narcisistické zalíbení salemského krále k sobě samému :)
Rusalka (1975) (TV film)
Mám tuhle verzi nejraději a to hlavně z rodinných důvodů, ale neprozrazuju jakých :-D
A co ten ruksak, králi? (1985) (TV film)
Další důkaz toho, že Heřmánkovi sedí role vážné i humorné. Tady ho mám snad ještě radši než jako Lucifera ve S čerty nejsou žerty :-) Naproti tomu Ivaně Andrlové bych nechala ty princezny kladné, v tomhle mě nějak nebere...
Já nechci být víla (1978) (TV film)
Studiová klasika, kde "Šlýýý panenky silnicí..." zní do omrzení
Zakletá Ella (2004)
Dost mi to připomínalo i Věčný příběh s D. Barrymore, ale ten mám radši
Bláznivý příběh Robina Hooda (1993)
V době, kdy ještě nebyla dvd a já vlastnila jen vhs byla tahle nejpůjčovanější a mezi mými známými favorit. Rozhodně doporučuji znalost Robina Hooda s Costnerem, jinak spoustu narážek nepochopíte. Ani nevím, kolikrát jsem oba viděla a vždycky tam najdu něco nového. Některá místa mi tam ale přišla zbytečná
Písečná potvůrka (1985) (seriál)
Možná bych dala i ****, ale už si to moc nevybavuji.
Dítě hvězdy (2007) (TV film)
Televizní pohádky mi nevadí, spousta je jich lepších než ty celovečerní... ale tohle jsem ztěží dokoukala. Slátanina děsná a většina hereckých výkonů hrozná.
Tři od moře (1979)
na tohle si hooodně pamatuju (hlavně jsme tenkrát záviděli ty melouny :D), ale už jsem to neviděla snad 20 let
Skrytá vášeň (1998) (seriál)
Mexické pořád lepší než ty ostatní. Na téhle si mi aspoň líbí, jak tam pořád pijí tequilu .-)