Recenze (2 779)
Cure (1997)
Musím priznať, že záverečné vyvrcholenie ma nechalo vo vode tápať, a ja som sa stratil v oceáne...Ale inak to bolo veľmi dobré čo sa týka atmosféry a budovania príbehu...
Firejokers (2012) (studentský film)
Oheň já mám rád.... Firejokers ma potešili svojimi efektnými kúskami s ohňom, ale tie drísty okolo toho, to bolo údesné a výrazne pokazili dojem z videného. (hanbím sa za nich). Škoda.
Henri Balot (2012) (amatérský film)
Ako to pomenovať?... Detská amatérčina!!!....snaha bola, ale filmárčina sa nekonala...Beriem to tak, že za týmto stoja deti takže aspoň za snahu *
Kaiser Kanner Dirigent (2011)
Mr. Kaiser to zahral presvedčivo, až skvele (niet sa čomu čudovať, má už čo to odžité...), ale predstavenie (hra) ako také ma nezaujalo nijak zvlášť.
Tele-vision (2011)
Možno keby to bolo o chlp kratšie, bolo by to údernejšie....**/***
Mega zemětřesení: Hodina, která otřásla Japonskem (2011) (TV film)
Veľmi dobre zostrihané, bez straty autenticity.
Touch Tone Phone Film (1973)
Vymyslené síce pekne, ale je to neuveriteľne zdĺhavé a monotónne...a keď si divák po 3-4 haló uvedomí kam to bude smerovať a ako to skončí.....
The Path to Nuclear Fission: The Story of Lise Meitner and Otto Hahn (2006) (TV film)
Poučný dokument o tom, kto a akým spôsobom sa dopracoval k jadrovému štiepeniu a to celé na pozadí politických a spoločenských udalostí vo svete.
Záhada letu 447 (2010) (TV film)
Ako sa neskôr (pri nájdení čiernych skriniek) ukázalo, teória s ktorou odborníci prišli sa potvrdila, čím sa dokument stáva vierohodným a kvalitne odvedeným. ***/****
Skutečná tvář Ježíše (2010) (TV film)
Ako dokument zaujímavé, ale po faktickej stránke to pokulháva...**/***