Recenze (2 779)
Jedna za všechny (2014)
Na jedno pozretie pre nenáročného diváka, prečo nie? Zmysluplnosť však nehľadajte, a pozerajte len keď máte mozog vypnutý. **/***
Malaria (2012)
Vzdávam hold myšlienke a prevedeniu...
A Work in Progress (2002)
Krásne a citlivé.
Jako nikdy (2013)
Komorné, psychologické a nudné...
Za mraky (1995)
Poetický vzťahový snímok o nenaplnených láskach s krásnymi ženami, ale nie príliš reálnym príbehom, ktorý je niekedy až príliš "přeplácaný".
300: Vzestup říše (2014)
Pomerne solídne pokračovanie, ktorému však nesmierne chýba charizma hlavného hrdinu, ako to bolo v jednotke u Butlera. Tým pádom viac ako hlavný hrdina sa do popredia tlačia dominantnejšie ženy: Evička s Lenkou.
Signál z neznáma (2014)
Zvláštny to film. Neni problém mu čo to vytknúť a nebudem klamať boli miesta a spôsoby realizácie a spracovania, ktoré mi úplne nešmakovali, ale to tajuplno a tajomno okolo toho všetkého sa mi nesmierne páčilo. Dokonca mi nevadil ani ten melancholicko - drámovo pokľudne prevedený úvod. A vzhľadom na nízky rozpočet filmu ide o veľmi podarený snímok.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Neviem či moje očakávania boli také veľké, alebo v čom to bude, ale zatiaľ som nedokázal pochopiť, prečo si tento seriál získal takú obrovskú obľubu u divákov. A však zbrane neskladám, a šancu mu ešte nateraz dávam. P.S: zatiaľ som postrehol len pár iskrivých okamihov, ale hviezdy žiadne.
Souboj s Antikristem (2013)
Tak teraz som na pochybách, čo vlastne tvorcovia mali zaľubom. Rapture-Palooza je mix všetkých možných blbostí a kravín pozbieraných na smetisku a vtesnaných do jedného osemdesiatpäť minútového kontajnera. Mysleli si snáď, že ak dajú dokopy mnohé idiotské trapárny do jedného vreca tak z toho vznikne vtipná kaša?...No v každom prípade nevznikla, práve naopak!.......Údesné!!!......(chudiatko Anna, do čoho si sa to preboha nechala namočiť?!?)
Christina Perri - Human (2014) (hudební videoklip)
Krásna pesnička v klipe, ktorý iskru narozdiel od pesničky postráda...