Recenze (2 779)
WHOOO! (2011) (amatérský film)
Nie je jednoduché naladiť sa na rovnakú vlnovú dĺžku ako tento kraťas, ale čím viac sa vám to podarí tým viac sa vám to bude páčiť.
Žena, bůh a pomeranče (2013) (studentský film)
zo života....a tak krásne a inšpirujúce
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Zombie úlet po druhýkrát...a nemenej dobrý. práve naopak ešte viac som sa bavil a smial...a i keď úvodnú akčnú vyvražďovačku na poli už po akčnej stránke nič neprekoná (ani záver), vôbec mi to nevadilo, lebo o akcii to aj tak nie je. Videné v kine v pôvodnom znení s titulkami. ***/****
After: Polibek (2019)
Vyslovene teenagerský film o láske, ktorý inému publiku vlastne nič nedáva.
Rány (2019)
Ono je to vlastne postupom času čoraz viac zaujímavejšie, ale jednotlivé časti akoby do seba nezapadli a záver tomu nasadí korunu.
Benigni (2009) (studentský film)
Prevedenie síce zaujímavé, ale najviac ma zaujalo pitie mlieka slamkou...to som ešte neskúšal....A to asi zaujať najviac nemalo....
Golden Shot (2015)
pôsobivé...
X. - Smazáno ze systému (2018)
Veľké prekvapenie. Monika Balsai vo svojej role brilantná. V snímku, ktorý je drvivú väčšinu tajuplný a len postupne odkrýva svoje tajomstvá. Celé je to podané neuveriteľne presvedčivo a má to cveng vysokej kvality. (rozhodne neni badať, že ide "len" o film maďarskej produkcie).
Switch, The (2007) (studentský film)
Jednoduchý princíp....krásna myšlienka.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Chabé.....po každej stránke. Jediným plusom sú "dvojičky" Twin.....Zašlá sláva sa oprášiť nepodarila, a to ani zďaleka.