Recenze (44)
Quantum of Solace (2008)
Ano, uz to neni klasicka bondovka ale spis nadupany akcni film. Ani nevim proc, ale me to vubec nevadilo...
Wanted (2008)
Prijemne na vymyti mozku pote, co me vytocily kolejbaby. Misty na muj vkus az moc pritazene za vlasy, ale herecky velmi dobre a akce vyborna.
Temný rytíř (2008)
Vic asi napisu po druhem shlednuti, kdy me v kine nebude otravovat pet sestiletych deti. Nektere maminky by se mely predhodit Jokerovi...
Kung Fu Panda (2008)
Nebylo to spatne, ale nadseny jsem take nebyl. V animacich lepsi standard. 3.5/5
Most do země Terabithia (2007)
4/5 hvezdicky. Opravdu velmi prijemny film.
Bourneovo ultimátum (2007)
Tak jsem stravil tri vecery po sobe s Jasonem Bournem. Pripoustim, ze stravit je o samote s Nicky pripadne s Marii by bylo asi zajimavejsi, ale i takto jsem naprosto spokojen a skoro me mrzi, ze nevim, na co se budu koukat zitra...
Bournův mýtus (2004)
Bourne Identity se mi libila o trosku vic, ale stale paradni podivana. 8/10
Agent bez minulosti (2002)
Thriller jak ma byt. Prave mi zni do sluchatek hudba k zaverecnym titulkum. Jsem naprosto spokojen. 8.5/10.
Mongol - Čingischán (2007)
Byl jsem az necekane spokojeny. Prijemne pomale tempo, krasne zabery a dostatek akce. To ze se film nedrzel historie, jak jsem se dozvedel z mistnich komentaru, mi vubec nevadi.
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Hezké, slušně zrežírované, ale na můj vkus přece jen příliš namířené na dětskou část publika.