Recenze (44)
Brutální Nikita (1997) (seriál)
Po dlouhe dobe se mi dostalo do ruky DVD s timto serialem, tak jsem zkusil porovnat, jestli je to opravdu tak dobre, jak se mi kdysi ;) zdalo. Musim rict, ze jsem byl velmi potesen. S Bessonovym filmem to sice nema spolecneho nic, krome jmen, ale koho to zajima? A Peta je kraaasna.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Jsem naprosto spokojen. Jen to mohlo bejt o malinkej kousek delsi...
Casino (1995)
Tezke hodnotit takovy skvost. Rozhodne bych si po zhlednuti chtel vyzkouset vest kasino (nebo si z nej jenom nechat posilat penize?) ;)
Transformers (2007)
Už to tu někdo říkal, být mi 12, blahem zemřu. Bohužel mi je už 2x tolik. Stejně jsem se ale velmi dobře bavil. Jít do kina je nutnost ;)
Simpsonovi ve filmu (2007)
Tak nějak nevím. Dost jsem se těšil, zklamán jsem nebyl, ale přece jen jsem nebyl tak nadšený. Nevidím až zas takový rozdíl oproti televizním epizodám, abych tuhle musel vidět v kině.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Zbytecne dlouhe a misty spis trapne nez vtipne. Jediny klad vidim v Keithu Richardsovi a dalsich "novych piratech", kteri ale vubec nedostali prostor. Zkina jsem odesel velmi zklaman...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Obdivuju autory, kteří ze scénáře prakticky bez příběhu, dokáží vytvořit úžasnou podívanou. Za bojové scény je to bez diskuze 5*, za tu výplň kolem, která naštěstí taky nebyla tak hrozná tak 3*. Suma sumárum za 4,2 :)
Ukradené Vánoce (1993)
Jsem nadšen!!!! Ještě teď si zpívám a soundrack se stal jedním z mých nejoblíbenějších.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Můj nejoblíbenější večerníček. A jak by ne, když bydlím tam, kde vládne Krakonoš.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Pokud ma byt nektery film na vrcholu meho top 10 je to asi Butch Cassidy a Sundance Kid. Nejvic lituju, ze ho uz nikdy nemuzu videt poprve.