Recenze (44)
Kajínek (2010)
Vlastně jsem byl příjemně překvapen. Kvalitní herecké výkony, napínavý děj, atd. Jen je škoda, že člověk stejně nikdy nezjistí, jak to bylo doopravdy...
Machete (2010)
Žánrovka co neurazí ani nenadchne. Ale Dany Trejo je borec...
Hvězdný prach (2007)
Pohoda jak má být ;)
Kuky se vrací (2010)
Animace mě naprosto pohltila, mám takovýhle styl rád. Celkově mi v tom ale něco k dokonalosti chybělo. Příběh? Nedokreslený vztah s rodiči? Každopádně příjemných 95 minut v kině v Jablonečku.
Solomon Kane (2009)
3/4 Bavil jsem se, ale znova bych to vidět nemusel. Příjemná atmosféra.
Kick-Ass (2010)
Lahůdka. Čekal jsem dobrou zábavu, ale ještě se tetelím blahem :)
Avatar (2009)
Pohádka, ale kdo by to řešil...
Sbal prachy a vypadni (1998)
Mel jsem naladu na komedii, dostal jsem skvelou komedii s me blizkym cernym anglickym humorem :) Skoro se divim, ze mi tenhle film 11 let unikal.
Maska (1994)
Uz ani nevim, kolikrat jsem to videl. A vzdycky me to potesi...
Kouzla králů (2008) (TV film)
Neuvěřitelné, že něco podobného může běžet na Štědrý den v České televizi...