Recenze (159)
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
je mi líto, nesnáším stropnického
Bídníci (1998)
nemám rád americké adaptace francouských románů
Občan Havel (2007)
chybí mi v politice VH, bohužek klaus je tam furt
Maniac Cop (1988)
nostalgie , první video, jeden "dabér" a třetí třída .o)))
U nás v Mechově (1960)
na to sem zvědav, Honza - Pardubice
Hoši z Brazílie (1978)
to se mi líbílo ,
Základní instinkt (1992)
sharon měla pěknóu pičku .o)
Saw 4 (2007)
jako mně se to líbilo, jen ten konec, už nevím co je co a kdo je kdo
Juno (2007)
překvapilo mě to, krásnej film, skvělá hudba
Miami Vice (2006)
čekal sem že to bude větší bomba, nijak mě to nedostalo, víc než action story se mi líbila love story , tu asiatku bych si dal , hmm ,)) 3* ps: nemám rád koprodukce USA/Německo :O/