Recenze (30)
Crazy Heart (2009)
Vynikající film. Jen ten závěr hapruje...takhle to v životě prostě nebývá...život nemá žádný byť polo-happyend...
Vzpomínky na lásku (2004)
Poselství filmu je mi zcela jasné. Nepijte Coca-Colu, nebo z toho zmagoříte!
Soukromá vichřice (1967)
"Brej den šéfe (Prásk)...už na to letím šéfe" ...."To je Neckář! ...Ten s brejlema?...Ne, ten s ušima! " Skvělí Landovský a Kolářová.
Angel Heart (1987)
Film postavený na charismatu Mickyeho Rourka.Jeho výkon je fajn. Atmosféra 50.- let kýčovitá, ale taky fajn.Hudba O.K. Ostatní za moc nestojí...
Dokonalý trik (2006)
Dokud se scénář drží reálných možností "kouzelnictví", dá se říci, že má pár dobrých nápadů. Ve chvíli, kdy se vydává do "nadpřirozena" , stává se jen poměrně snadno předvídatelnou hříčkou. Film má silnou stránku ve výpravě.
Proposition (2005)
Dávám nejvyšší hodnocení za obraz a atmosféru.
Adelheid (1969)
Po 40.letech od jeho vzniku, jsem si našel cestu k tomutu filmu. Pro mě jednoznačně největší filmový zážitek tohoto roku.
Tobruk (2008)
Rychle nafouknutá a rychle zplasknutá bublina...
Comeback (2008) (seriál)
Trapnost nad trapnost.Co všechno jsou lidé ochotni udělat za peníze...
Road Movie (1974)
Žádné krásné pohledy na vyžehlenou Americkou krajinu, žádné krásné obličeje. Je to pohled na Ameriku trochu jinýma očima než jak je v road movie "made in USA" zvykem. Konzumenti Holywoodských pozlátek, film těžko ocení. Schéma příběhu mi silně připomnělo český film Jízda .... možná se zde Svěrák ml. inspiroval při psaní scénáře.