Recenze (534)
127 hodin (2010)
Nesmírně silný osobní příběh.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Plně si stojím za svým hodnocením, a to již podruhé. Jen doufám, že se zase časem "zázračně samo nevymaže". To, že Jackson natočil tři skvělé filmy, přeci ještě neznamená, že filmová tvorba jeho režisérských začátků byla taky skvělá. Onen zmršený pokus o sci-fi komediální horor je toho pádným důkazem.
V zámku a podzámčí (1981) (TV film)
Ačkoliv jsem tento snímek viděl už před notně dávnými lety v jedné z výjimečných televizních repríz, tak dojem, který zanechal, byl obrovský. Každopádně jde o poměrně depresivní, místy až drastickou, záležitost. Pojmenování psychologické drama docela sedne. Sugestivně podané zobrazení chudoby v kontrastu s povrchním a zdánlivě bezstrarostným životem bohatých může sice budit dojem jakési "objednávky komunistického režimu", přesto si myslím, že jde o film docela živý, co rozhodně snese označení nadčasový.
Black Books (2000) (seriál)
Opakováním nabývá na síle. Zrovna dneska jsem koukal na pár dílů a některé pasáže jsou opravdu povedené. Zatím je můj favorit Manny telefonující s úklidovkou: "Všude je tu špína. Hele... (sluchátkem telefonu ukazuje nepořádek okolo). Všechno je vzhůru nohama. Nemůžu tady nic najít. Právě teď jím míchaná vejce z boty pomocí hřebenu!"
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Fekální humor.
Velkovlak (1998) (seriál)
Je docela s podivem, že jediné, co bylo v tomto skečovodu opravdu vtipné, bylo animované mistrovství světa v zírání. Zbytek je víc než slabý.
Father Ted (1995) (seriál)
"Nasrat, hovno, ženský, chlast!!!" Krásná slova vycházající z úst faráře, že?
Ajťáci (2006) (seriál)
Každý díl je oslavou smíchu a skvělé zábavy.
Bratři (2009)
Z filmu mi utkvělo v paměti ústřední herecké trio, jež předvádí, co jen může, aby nás přesvědčilo o opravdovosti příběhu a jehož úsilí je zmařeno poslední pětiminutovkou scénáře.
Moje borůvkové noci (2007)
Jak jinak hodnotit film, u tkerého jsem usnul, než jen jednou hvězdou.