Recenze (86)
Léto s kovbojem (1976)
Milé.
Madagaskar (2005)
Ale jo. Četl jsem samé záporné kritiky, takže jsem nic moc nečekal, a čekalo mě docela příjemné překvapení (plus jedna hvězdička za pěkně udělané DVD). Už zítra nebudu vědět, o čem to bylo, ale co. A malá se smála, to je hlavní.
Život je krásný (1997)
Pobrečel jsem si a žena se mi kvůli tomu smála.
Etiketa (2004) (seriál)
Krátkometrážní - 352 min. :-))) Každopádně hodnotím pěti hvězdičkami jako perfektní ukázku profesionální, a přitom zábavné práce (některé ukázky "jak to nemá vypadat" mi sice připomínaly živá vystoupení Rowana Atkinsona ve slabším podání, ale to nepovažuji za zápor). Jen nechápu, proč se tento instruktážní materiál hodnotí na ČSFD mezi filmy...
Medvěd (1988)
Kdysi dávno jsem si při čtení Curwoodova Krále šedých medvědů pěkně pobrečel, tak jsem se na jeho filmovou adaptaci opravdu těšil. A věru, že jsem nebyl zklamán.
Vikingové (1999)
Hromada nelogičností a přehmatů, ale na druhé straně přece jen jakýs takýs odraz atmosféry výborné knižní předlohy Pojídači mrtvých od "spolurežiséra", který je dle zlých jazyků tím, kdo vlastně film zabil... s hodně přivřenýma očima průměr.
Pátrání po Jednookém Jimovi (1994)
Osmdesát minut debat o ničem a všedních situací. Přesto mi za celou dobu nezmizel pobavený úsměv z ksichtu a to se počítá. Doporučuju alespoň vyzkoušet.
Déšť (2001)
No já nevím, buď jsem něco nepochopil, nebo má smůla spočívá v tom, že jsem film viděl s naprosto otřesným českým dabingem. Každopádně znovu ho zkoušet nebudu; hrozně se to vleklo, dialogy (mi) místy vůbec nedávaly smysl a jestli ve mně konec něco vyvolal, tak leda úlevu, že už ta nuda skončila. Možná jsem ale jenom ignorant a necita.
Červený drak (2002)
Z úcty k literární předloze dávám jednu hvězdičku nad průměr, i když je ten film takový... nijaký. Není sice špatný, ale není ani dobrý a atmosféry Mlčení jehňátek opravdu nedosahuje.
Tenkrát v Mexiku (2003)
Zklamání.