Recenze (103)
A.I. Umělá inteligence (2001)
Film vhodný zejména pro milovníky "dojáků", takže mně to příliš nevzalo, ale jinak ucházející.
Amadeus (1984)
Hodnotím po režisérském sestřihu kdy oproti původní verzi je to až příliš dlouhé, proto ta* dolů.
Antikrist (2009)
Porno. Hnusné, občas trochu děsivé porno. Tohle jsem zrovna nemusel.
Avatar (2009)
Velice výborně zpracované, koncem to ale drobátko zkazili, moc mi to připmínalo akčňáky tipu Matrix atp. zkombinováno s bojovým uměním Chana a Van Damma = slabě horší 5*. Nicméně po grafické stránce Cameron nezklamal. Digitální animace byly výborné, od poletujícího drobného hmyzu až po bílé, postupně mizící otlačeniny po poutech.
Bába (2008)
Velice podařený snímek, tvůrcům se podařilo velice věrohodně ukázat realitu. Jsem spokojen.
Bathory (2008)
Moc nevím, co si mám o tomto myslet, připadal mi jak většina amerických filmů - to jen dokazuje naši neschopnost se s nimi srovnávat.
Beyblade (2001) (seriál)
O poznání horší než Pokémon i Digimon, což dokazuje i fakt, že jsem to zavrhl i ve věku, kdy jsem sledoval oba "...mony".
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Hezky natočený seriál, dobré efekty a skvělé obsazení. Nejvíc mně udivila flexibilita Damiana Lewise, když zde skvěle dokázal zahrát neohroženého vojáka a v Sáze rodu Forsytů (která jinak podle mně za nic nestála) uhlazeného gentlemana Soamese.
Casino (1995)
viz kometář k filmu Goodfellas
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Čekal jsem něco lepšího, ta * je tam za Jacka Nicholsona, který neustále dokazuje, jak se hodí pro role podivínů(viz Lepší už to nebude...), druhá za snahu.