Recenze (402)
Schindlerův seznam (1993)
Naprosto úžasný film jehož vyznění bohužel padá na rozporuplné osobnosti Oskara Schindlera. Ani sekundu ze 197 minutové stopáže jsem se nenudil. Obdivuhodné!
Rammstein: Völkerball (2006) (koncert)
Stonásobně syrovější, barevnější a ohnivější než, už tak perfektní, Live aus Berlin. Nejlepší koncert jaký jsem kdy viděl!
Sbal prachy a vypadni (1998)
Šílená, ujetá gangsterská jízda a opravdu skvělý start nejen Ritchieho filmové kariéry....
Zack a Miri točí porno (2008)
Vynikající romantická komedie bez jediného hluchého místa. Tradičně skvělý smithovský humor a herecké výkony ústřední dvojce (hlavně Elizabeth Banks) zajistily pro další Smithovo dítko dalších pět hvězd.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Co zpackal Tarantino překvapivě napravuje Rodriguez touhle stylovou, úchylnou a zatraceně vtipnou peckou. Tenhle film mi udělal fakt radost.
Requiem za sen (2000)
Brrrr. Po tomhle zážitku bych si nedal ani jointa.
V Bruggách (2008)
Co mě na filmu nejvíce zaujalo, bylo rychlé (až šokující) střídání nálad. Jednu chvíli se smíchy popadáte za břicho a v zápětí se zatajeným dechem sdílíte smutný osud hlavního hrdiny. Melancholický, drsný, vtipný a perfektně zahraný je tenhle film.
Futbaloví chuligáni (2007) (seriál)
Danny Dyer prolézá velké chuligánské tábory, nejen v Evropě. Dost dobrý dokument. P.S. Líbí se mi ruský styl.
Mladí muži za pultem (1994)
Černobílý film o tom, jak sedí dva kámoši v obchodě za pultem, kecají o všem možném, tropí si legraci ze zákazníků a vůbec, zažívají všelijaká dobrodružství :)
Velká ryba (2003)
Kouzelné, hravé, příjemné, dojemné. Moc pěkné. Forrest Gump na Burtonův způsob.