Recenze (6)
Warrior (2011)
Ten konec byl naprosto úžasný.. A ta píseň! Ještě teď mi tečou slzy....
Kick-Ass (2010)
Luxusníííí!
Mikulášovy patálie (2009)
Kouzelný film :)
Kurýr 2 (2005)
Nóó tak to byla pěkná pitomina. Opakující se scénky z kurýra jedničky (akce s olejem..), nesmyslné akrobatické kousky s autem, všude tlustý černoši a hnusná anorektička.. A taky ten konec !? Dvě hvězdičky jen proto, že Statham je můj oblíbenec. Už teď mě děsí jak bude vypadat pokračování..
Kurýr (2002)
Skvělý střílečky, rvačky a Statham :-) Film je samá akce, takže se nudit rozhodně nebudete.. I když je to akční béčko některé věci bijí do očí.. Jako např. jak se asiatka zázračně dostala i se židlí do auta a ještě za sebou zabouchla dveře.
Black Books (2000) (seriál)
Miluji tento britský humor! V Bernardovi se tak trochu vidím - nesnáší lidi, pije víno a kvůli němu bych snad i začala kouřit :-)